Wspólne dzierganie i czytanie

Udostępnij ten post

Witajcie!
Pierwszy raz postanowiłam opublikować post w związku ze wspólnym dzierganiem i czytaniem u Maknety mimo, że książkę dopiero co zaczęłam, a moja robótka nie jest ani zbyt wymagająca, ani zbyt spektakularna ;) A na dodatek jest nieco krzywa, ale cii...
Zaczęłam wczoraj dziergać baktus na drutach i jak widać druty nie są moją mocną stroną, ale od czegoś trzeba zacząć. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś opanować robienie równych oczek i rzędów ;) 
A książka to 450 stron Patrycji Gryciuk, która może być całkiem fajna, ale o tym dam Wam znać jak przeczytam ;) 
A na razie korzystając z dziecięcej drzemki uciekam do drutów ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

20 komentarzy :

  1. Fajny kolorek, energetyczny, w sam raz na jesień.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na ożywienie jesiennej szarości ;) jeszcze zamierzam coś z niej zrobić bo zostanie mi ok.300 gram, ale kompletnie nie mam pomysłu :(

      Usuń
  2. Robótka jak każdy hand made, jest jedyną w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, chociaż i tak chciałabym żeby było idealnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) chociaż widać, że różnie naprężam włóczkę przy przerabiania oczek, ale tego inaczej nie pokonam jak ćwiczeniami ;)

      Usuń
  4. Baktusy to moje ulubione robótki. Niewymagające, a niebanalne. Dziergaj zatem i pokazuj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby niewymagające, a zaczynałam chyba cztery razy, bo za każdym razem zapominałam kiedy dodałam oczka ;)

      Usuń
  5. Zagubił się mój komentarz !
    Pisałam,że baktus po wypraniu będzie równiutki i będzie się ślicznie układał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie równy, bo miałam już chwilę zwątpienia ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rzeczywiście tak będzie :)

      Usuń
  7. Trening czyni mistrza. Trenuj oczka.
    O książcze napisz jak przeczytasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytać i robić na drutach jednocześnie? Dla laika drutowego, a takim jestem, to niewykonalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednocześnie też nie umiem, ale na zmianę...rząd robótki, strona tekstu umiem ;)

      Usuń
  9. Krzywa nie krzywa (zawsze można powiedzieć, że tak miało być), kolor ma piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor rzeczywiście jest fajny. Mam jeszcze jakieś 300g tej włóczki i zastanawiam się co z niej zrobić ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny kolor.
    Ja tam w ogóle nic krzywego nie widzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!