Szydełkowa narzuta - podejście drugie.

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Na wstępie chciałabym napisać, że mam chwilowo dość babcinych kwadratów, a za to mam ochotę zmalować jakieś decou, ale i tak ostatnio nic w tej kwestii nie robię, więc dziś znów szydełko.
Kolejna kolorowa narzuta - tym razem o wymiarach 110 x 175 cm, ale to ulegnie zmianie, bo zamierzam ją nieco wydłużyć poprzez dodanie kilku kolorowych pasów na końcach (zmiana nie będzie jakaś znacząca, więc mogę pokazać całość już teraz).






Chwilowo nie będzie chyba już więcej narzut (chociaż jedna zaczęta nadal czeka), bo powoli zacznę sobie chyba dłubać bombki choinkowe, a i jakiś sweter mam w planach, ale nie wiem co z tych planów wyniknie. 

Jak Wam się podoba narzuta? 


Mnie bardzo - na nasze łóżko niby odrobinę za krótka (jeszcze!), ale jako kocyk do przykrycia się przy czytaniu w zimniejsze dni jest w sam raz, A i kolory nastrajają optymistycznie, więc na jesień idealnie! ;)
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. Rewelacyjna narzuta, aleś się napracowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A pracy trochę było, ale i efekty są ;)

      Usuń
  2. cudna bez dwóch zdań;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aiden...Ty jesienią nie strasz, bo ja widzę soczyste owoce leśne w tej narzucie....świetnie Ci idą te babcine kwadraty....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie będę tłumaczyć te kolory w jesienne wieczory jak deszcz będzie walić o szyby ;)

      Usuń
  4. Cudo!!! i taki miły...ale co ja tutaj widzę taka masa książek przeczytana łał jestem pod wrażeniem i to mega dużym...
    kiedy te czasy, kiedy tak czytałam...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że w sierpniu było ich tak mało. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękna. Urzekły mnie kolory, świetnie je dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepięknie, bardzo mi się podoba :))
    Na tej trawce ślicznie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna, ogrom pracy poziwiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. jest wspaniała:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudna! Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pogodnie wygląda dzięki kolorkom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narzuta praktyczna, cieplutka i bogata w energię kolorów. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Narzutka wygląda bardzo energetycznie, a kolorki są świetnie dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!