Pudełko z ptaszkami

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Dziś chciałabym Wam pokazać niewielkie postarzone pudełko wykonane z użyciem papieru z ITD Collection (a dokładniej tego papieru). Powiem nieskromnie, że mnie się bardzo podoba to pudełko! 
Chciałam tym razem zrobić je delikatne i bez przetarć, ale niestety kompletnie mi takie nie pasowało! Wobec tego jest przetarte, pomaziane i pokropkowane czyli tak jak lubię najbardziej! 











A Wam podoba się takie postarzone pudełeczko? Czy raczej wolicie czysty decoupage bez przetarć i kropek? 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. skrzyneczka magiczna :) subtelna i taka "zadumana" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna skrzyneczka ;)
    Pozdrawiam z linkowego party.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe, delikatne pudełeczko, jak dla mnie, bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła skrzyneczka, podoba mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam właśnie takie deco...chlapanie, postarzanie, przetarcia, spękania, bielenie...oj taki styl lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest i właśnie - z takim efektem postarzenia - bardzo delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jest! Im starsze, tym lepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko :) Ja oczywiście cieniowania i kropeczki ile się da!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!