Szydełkowe inspiracje - 7 szydełkowych chust

Udostępnij ten post

Witajcie!
Nie wiem czy wiecie, ale mam wielką słabość do chust - praktycznie od wczesnej jesieni aż do późnej wiosny chodzę czymś omotana dookoła szyi, więc oczywistym jest, że szydełkowe chusty są w centrum moich robótkowych zainteresowań :) 
Chciałabym Wam dziś pokazać kilka bardzo interesujących chust - może akurat, którąś będziecie chciały zrobić? Postaram się dołączyć Wam linki do schematów/opisów w większości z raverly.com

Jedną z chust, które już robiłam (i zamierzam zrobić kolejną niedługo - tutaj moja pierwsza wersja) jest Southbay Shawl (by Lion Brand Yarn), której opis i zdjęcia znajdziecie tutaj.




Drugim interesującym wzorem jest Schultertuch / Dreieckstuch (znana jako Virus Shawl), którą znajdziecie tutaj lub tutaj.
Robiłam ją już dwa razy z dwóch różnych włóczek i wygląda super! (jedną z moich wersji pokazywałam tutaj).


Kolejną bardzo fajną chustą jest Festival Shawl by Lyn Robinson, którą możecie zobaczyć pod tym linkiem.


Chustą wartą zainteresowania jest też Butterfly Stitch Prayer Shawl by njSharon AND DebiAdams.


Następnie chusta, w której się zakochałam, ale nie mam do niej odpowiedniej włóczki czyli Eva's Shawl by milobo.


Chusta, która wzorem przypomina klasyczny kwadrat babuni -  Augusta Shawl by Andrea Mules


I ostatnia propozycja czyli Fantasm by Cheri McEwen, która też bardzo mi się podoba i będzie chyba moją 'następną do zrobienia'.


A Wy co sądzicie o chustach? Podobają Wam się takie dodatki czy nie bardzo? 

Ja jak wspomniałam bardzo lubię chusty! Szczególnie, że potrafią super ożywić jesienny strój :)
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

9 komentarzy :

  1. Mój Boże, jakie piękne. Mnie urzekły dwie pierwsze. To moje ulubione kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą właśnie zamierzam zrobić ;)

      Usuń
  2. Ostatnia jest przepiękna ;) Szkoda, że nie potrafię szydełkować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia czeka w kolejce ;) mam trochę rude włóczki, więc akurat będzie ;)

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam chusty i mam tego spore ilości. Mnie jest doskonale znana chusta nr 2 tyle że jest mi znana pod nazwą "Virus-Tuch". W ciągu ostatnich 3 tygodni zaczynam robić czwartą... i zaczyna mi sie nudzić :)... chyba przerzucę się na Fantasm lub Festival Shawl bo też mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na raverly jest i Schultertuch / Dreieckstuch i Virus - to ta sama chusta ;)

      Usuń
  4. Ja się zakochałam w tej samej co Ty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się umie takie cudeńka zrobić, to można je bardzo lubić ;) Są z pewnością świetnym dodatkiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się ta przedostatnia! Genialna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!