Skrzynka różano - alkoholowa.

Udostępnij ten post

Witam! 
Dziś pokażę Wam skrzynkę na alkohol, jednak nie nadaje się na klasyczną butelkę na wino, bo jest zbyt niska (popełniłam błąd przy zamawianiu), ale mam nadzieję, że na coś się jednak przyda ;) U góry zostawiłam nieco miejsca na ewentualną dedykację lub wycinankowy dekor odpowiedni do okazji - dlatego chwilowo jest pusto :) 





Jak Wam się podoba? Ja bardzo lubię ten motyw! 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Zapomniałabym! Dodatkowo chciałabym Wam przekazać, że moje pudełka przechodzą dokładną i precyzyjną kontrolę jakości ;)


12 komentarzy :

  1. Nic dodać nic ująć czyli..się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna skrzyneczka no i te kropeczki! Zapewne znajdzie się pomysł by ją wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka i superowa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ps. To modelek jest - Grześ ;)

      Usuń
  4. Nadaje się, nadaje....tokaj akurat wchodzi - sprawdziłam, bo moja ostatnia skrzyneczka też się taka niska zdarzyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ;) nie będę musiała z linijką po sklepach chodzić ;)

      Usuń
  5. Te róże to mój ulubiony motyw. Skrzyneczka fajniutka, nadaje się na koniaczek-sprawdziłam.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna skrzyneczka!!! Przesłodki maluszek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!