Szydełkowe inspiracje - kolorowa narzuta.

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Dziś trochę inny post, ale mam nadzieję, że chociaż odrobinę ciekawy :) 
Postanowiłam pokazać Wam kilka inspiracji dotyczących kolorowej narzuty robionej na szydełku. Sama zamierzam zrobić sobie taką, więc pomyślałam, że może i Wam się przyda. 
Moja narzuta będzie w kilku kolorach od bieli i beżu, przez róż i czerwień do turkusu - wybrałam 12 kolorowych motków i zamierzam ją robić wzorem fali czyli podobnym do tego:
(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

 Przez długi czas zastanawiałam się czy nie robić kwadratów babuni, które są bardzo łatwe i można robić kawałkami, ale jak pomyślałam o ich łączeniu to mi się odechciało. Chociaż kwadraty same w sobie są całkiem fajne, prawda?
(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

Na temat kwadratów jest chyba milion wariacji :) 
(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

Następna narzuta będzie robiona bardzo łatwym wzorem, a i tak jest ładna! 

(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

A może fale na bazie tego samego wzoru co powyżej?
(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

Teraz bardzo fajny wzór, ale chowanie nitek to potem koszmar ;) 
(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

Teraz coś co spodobało mi się przy wyszukiwaniu dla Was inspiracji i zastanawiam się czy nie zrezygnować z fali. Jak myślicie?


(link do źródła po kliknięciu na obrazek)



Zwykłe pasy z słupków też są całkiem efektowne, a do tego banalnie proste :)

(link do źródła po kliknięciu na obrazek)

Wszystkie powyższe inspiracje oparte są o łatwe ściegi, więc myślę, że nie ma problemu z wykonaniem ich nawet przez osoby początkujące (jeśli oczywiście mają tyle cierpliwości). 

A Wam które podoba się najbardziej? 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

11 komentarzy :

  1. Fala jest super, ale pasy też świetne;)
    Chyba muszę sobie jakąś wyczarować;)
    Możesz mi powiedzieć jakiej wełny będziesz używać do swojej narzuty i jakiego szydełka czy drutów ...nr?
    W sklepie jest dość dużo fajnej wełny , ale tak dawno (ponad20 lat) nie robiłam nic na drutach , czy na szydełku ,że zapomniałam co i jak;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ja zamierzam użyć himalayi everyday bo ma dużo fajnych kolorów i nie mechaci się :) a szydełko odpowiednie do włóczki :) czyli w wypadku himalayi to jest coś z zakresu 4,5; 5; 5,5 w zależności jak robisz :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie ;)
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
    3. Nie ma za co :) Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to zapraszam - może akurat będę umiała pomóc :D

      Usuń
  2. No to masz kochana pracy sporo na najbliższy czas. Kolorki dobrałas fantastycznie. Mnie najbardzej podobają się te kwadraciki w pastelowych kolorach. Chyba nie za trudna w realizacji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest trudna :) jedyna uciążliwość to wrabianie nitek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasy tęczowe świetne, ale dla mnie najpiękniejsze jednak kwadraty babuni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby byłam zdecydowana, a im bliżej zabrania się za robótkę tym bardziej się zastanawiam, że może jednak kwadraty...;)

      Usuń
  5. Genialne! Najbardziej podobają mi się kwadraty babuni. Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednym masz rację.....wrabianie nitek to nie jest już radosna twórczość....tylko ciężka benedyktyńska praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko super,taka serwetka nie potrzebuje dużej oprawy,prostota górą, a nzruta na przedostatniej fotce jest boska chciałabym taką tylko w innych kolorkach,choć ta też przykuwa oko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!