Bo ja lubię chusty - kolejna szydełkowa.

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Jak wspomniałam w tytule postu: lubię chusty! I nosić i robić, więc jest kolejna. Tym razem z włóczki cotton soft (55% bawełna, 45% akryl). Włóczka ta jest przewidziana na szydełko 2,5, ale chustę robiłam nr 4 żeby nie była zbyt zbita.
Chusta ma wymiary: ok. 170 cm długości i ok. 60 cm do wierzchołka, jak widać na zdjęciach jest mocno ażurowa, ale o to chodziło - w końcu to chusta na wiosnę i lato, a nie gruba jesienna ;) 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden
PS. Jest jedna rzecz, któej nie lubię jeśli chodzi o chusty! Nie lubię ich fotografować!

8 komentarzy :

  1. Cudowna chusta!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolor i wzór prezentują się pięknie, a ta równiuteńka robota mnie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie zawsze wchodzi mi (jeszcze) równo, ale ćwiczę! :D

      Usuń
  3. Piękna jest :) A zdjęcie też niczego sobie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!