Słoneczn(ikow)a herbaciarka

Udostępnij ten post

Witajcie!
Ostatnio udało mi się zrobić słonecznikową herbaciarkę, która (z tego co wiem) wcale herbaciarką nie będzie. 
Bazą do tego pudełka była czterokomorowa kwadratowa herbaciarka (dostępna na przykład tutaj), pomalowana bejcą wodną firmy COLORIT w kolorze dębu i ozdobiona serwetką ze słonecznikami. Na dokładkę (żeby nie było tak całkiem jak nie moja) dorzuciłam na wieczko stemple napisowe odbite przy pomocy żółtej farby Pentart i pokropkowałam nieco farbą brązową (prawdopodobnie Idea Decor Maimeri). 
Do tego narożniki i zapięcie i...koniec. 




A teraz mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale na blogu prawdopodobnie  pojawi się mniej decoupagu, bo chwilowo mam przesyt i nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać, a cała rodzina już jest obsypana pudełkami (no dobra, jeszcze prawdopodobnie jedno malusie pudełko i komódka).
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. No i jeszcze matowy lakier akrylowy.

18 komentarzy :

  1. śliczna szkatułka , taka prostota dodaje jej wspaniałego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Aiden, ja też jeszcze tylko dla rodziny lub na prezenty robię robię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajko tylko, że ja mam małą rodzinę :D

      Usuń
  4. śliczna i te okucia bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, dopieszczona detalami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace, estetycznie i kolorystycznie fantastycznie dopieszczone, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te napisy stemplowane i kropeczki - to jest smaczek!!! decu pójdzie troszkę w odstawkę ale pewnie nowe pomysły, na łączenie różnych różności ze sobą będą po głowie Ci chodziły... ja tak mam :)) i dobrze, że decoupage jest jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham słoneczniki - to jakże mogę przejść obojętnie obok takiego cacuszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna herbaciarka:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna,motyw słoneczników jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest:) Ja to wyznaję zasadę że pudełek i pudełeczek nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!