Kolejna komódka - męska rzecz.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Tym razem trochę inna komódka, bo...męska - w sumie to nigdy nie robiłam nic męskiego (nie licząc komódki z zespołami metalowymi dla Tatuśka), więc to dla mnie nowość, ale myślę, że nie wyszło wcale źle ;)
Całość na bazie płaskiej komódki z Drewnianej Doliny (i chyba będę musiała znaleźć inny sklep, który ma je w ofercie, bo nie do końca jestem zadowolona z jakości - mimo, że wcześniej było w porządku) pomalowanej na szaro. Kieszonki pomalowane na biało i ozdobione transferem z samochodami (transfer robiłam na lakier, bo z medium się średnio lubimy), pokropkowane i lekko przetarte, a potem porządnie polakierowane matowym lakierem ;) 




I jak się Wam podoba? 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

19 komentarzy :

  1. Ale fajna! I chociaż męska to bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Jak to "transfer robiłaś na lakier"? Poproszę o "instrukcję". ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajko ależ całkiem łatwo ;) maluje lakierem miejsce pod transfer i obrazek (druk z laserówki) do transferu, potem przykładam drukiem do przedmiotu, wygładzam i zostawiam aż wyschnie porządnie, a potem jak przy normalnym transferze moczę i roluję papier ;)

      Usuń
  3. Bardzo!
    Męski decu nie jest taki prosty,bo łatwo można przedobrzyć no i pozamiatane... a Tobie wyszedł super, gratulacje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no. Starałam się utrzymać umiar, a jednocześnie żeby nie było jakieś mega smutne.

      Usuń
  4. Komódka wyszła rewelacyjnie i z pewnościa spodobała sie obdarowanemu. Samochody to ich konik więc pasują idealnie. Pierwsze słysze o transferze na lakier więc dziekuję za info. Nie omieszkam wypróbowac. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A transfer na lakier jest (przynajmniej dla mnie) bardzo łatwy, a na dodatek nie ma obawy, że medium się nagle skończy ;)

      Usuń
  5. super komódka;)
    bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna robota, motyw samochodowy klasa perfekt. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie taką samą komódkę i już od roku czeka na zrobienie... Planuję do łazienki i od początku mam na nia pomysł, tylko z wykonaniem tak mi schodzi. A Twoja męska wersja bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie niedługo pojawią się jeszcze dwie, więc będzie trochę zabawy ;)

      Usuń
  8. Świetna! Bardzo estetyczna i rzeczywiście męska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ świetne! Chyba coś podobnego zrobię dla średniego syna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPERAŚNA, w sam raz dla moich synków :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!