Kolejna komódka czyli retro rose :)

Udostępnij ten post

Witajcie!
Nie było mnie kilka dni, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam ;) Wręcz przeciwnie - robiłam i to sporo (na przykład 4 razy prułam moją szydełkową robótkę :D), ale przy mojej alergii siedzenie przy komputerze jest mocno męczące, więc starałam się tego unikać. 
Dziś chciałabym Wam za to pokazać komódkę z czterema szufladkami, która miała pasować do beżowo - brązowego wnętrza, a motyw miał nawiązywać do pewnego już posiadanego przez właścicielkę pudełka. 
Całość prezentuje się tak:





Całość malowana bejcą w kolorze dębowym (tak przynajmniej twierdzi producent...), a potem lekko przetarta białą farbą. Na przodach szufladek serwetka z różami lekko zdarta na rogach, a całość polakierowana na mat ;)

Jak Wam się podoba taka komódka? Mnie bardzo! Chętnie bym sobie ją zatrzymała! 


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

22 komentarze :

  1. Współczuję alergii, u nas powietrze po porannych opadach oczyściło się z pyłków.
    Komódka jest śliczna, ja bardzo lubię ten motyw. Bardzo mi się podoba i też bym z chęcią taką sobie
    zatrzymała :-)
    przesyłam moc pozdrowień:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie alergia powoduje "tylko" niegroźne, ale uciążliwe objawy, więc nie jest tak tragicznie ;) ale za to młodszy dostaje duszności od pyłków :/

      Usuń
  2. Śliczna, cudnie delikatnie postarzona, lubię ten efekt, jaki daje połączenie bejcy i białej farby :) Ja się nie dziwię, sama bym takie cudo zatrzymała gdybym mogła... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię bejcę i białą farbę :) Niestety komódki zatrzymać nie mogę, ale będę ją co jakiś czas oglądać w nowym domu ;)

      Usuń
  3. Śliczna komódka!!! Piękny, różany motyw!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Komódka wygląda wspaniale, a różany moty jest śliczny i delikatny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna komódka, taka z nutą nostalgii... bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna komoda, sama bym chętnie taką zrobiła. Można spytać gdzie nabyłaś komodę do dekoracji i serwetkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komódkę zamówiłam w drewnianej dolinie (www.drewnianadolina.pl), a serwetkę stacjonarne, ale poszukaj na www.serwetki.decoupage24.pl ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za odpowiedź.

      Usuń
    3. Nie ma za co. Polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  7. Pieknie wyszła. Śliczne te szufladki z kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo "klimatyczna" i perfekcyjnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie komódki,piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!