52 książki - maj 2015

Udostępnij ten post

Witajcie!
Pod względem czytelniczym maj był bardzo kiepskim miesiącem, więc post będzie dosyć krótki, bo książek przeczytanych jest...trzy.
Pierwsza to Marcowe fiołki to całkiem sympatyczna książka do której pewnie kiedyś jeszcze wrócę :)

Drugą książką przeczytaną w maju był Zapomniany ogród czyli książka, która bardzo mi się spodobała i na pewno będę chciała ją kiedyś jeszcze przeczytać.
I na koniec miesiąca przeczytałam jeszcze Grzesznika, czyli niezawodną Tess Gerritsen ;-) Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś przeczytać całą serię z Rizzoli&Isles.

To tyle na dziś, a ja uciekam do czytnika ;)
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

4 komentarze :

  1. No nie widziałam nigdy tych książek.
    Miłego czytania. Pozdrawiam.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie wyszło jakim totalnym ignorantem jestem. Nie miałam pojęcia, że serial "Partnerki" jest na podstawie książki. Będę musiała nadrobić i jedno i drugie w takim razie (serial oglądałam kiedyś w telewizji, raczej sporadycznie, a bardzo mi się podobał).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja to zaraz zasypiam jak czytam, a tylko wieczory mam na tą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!