W efekcie stresu...czyli postarzone pudełeczko.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Nie wiem czy też tak macie (czy tylko ja), ale jak zaczyna mnie mnie gnębić stres i mam sporo zmartwień to najlepiej mi się wtedy dłubie, bo przestaję myśleć o problemach i zajmuje się czymś innym. 
Nie znaczy to wcale, że z takich stresowych dłubanek jestem zadowolona! Niestety najczęściej jest tak, że jak nerwy się uspokoją to okazuje się, że teraz zrobiłabym to całkiem inaczej! 
Tym razem jednak jestem nawet zadowolona z tego co udało mi się zrobić kiedy Grześ był w szpitalu, a ja wieczorem miałam czas na myślenie, tfu! Na dłubanie*! 
Oprócz herbaciarki i pomalowanej komódki zrobiłam jeszcze jedno pudełko, które właśnie skończyłam lakierować ;) 
Jak tylko zobaczyłam tę serwetkę wiedziałam, że coś z niej na pewno zrobię, ale nie mogłam się zdecydować co aż w końcu MUSIAŁAM coś podłubać wieczorem, a na wierzchu leżała serwetka i pomalowane kiedyś na biało kwadratowe pudełko - problem rozwiązał się sam! ;)
A oto co powstało:







Co myślicie o tym pudełku? Mój Mąż stwierdził, że wyszło strasznie smutne, ale mnie się podoba!


Serdecznie pozdrawiam, Aiden.

PS. A przy okazji skończyłam chustę, którą robiłam w szpitalu przy Grześku i która mi poprawiała humor swoimi kolorami ;)  I teraz zastanawiam się nad blogowo - facebookową rozdawajką z chustą jako nagrodą. 

Myślicie, że byliby chętni czy nie bardzo?


12 komentarzy :

  1. Jeżynowe pudełko...super;)...wcale nie jest smutne...wygląda smakowicie i ten przecierany dół...bajka;)
    Chusta świetna;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nic nie przecierałam i nie chlapałam, a przecież bardzo to lubię! Więc tym razem się nie powstrzymałam :)

      Usuń
  2. Ale smaczne pudełko :) Strasznie podobają mi się takie pudełeczka w old stylu, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Ładne to pudełeczko! Takie mocno jeżynowe, jakby ktoś jadł nad nim soczyste jeżyny. A na chustę znaleźli by się chętni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pudełeczko!!! Wspaniała chusta i myślę ,że chętni by się znaleźli!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię takie pudełeczka, kiedyś z tą serwetką zrobiłam butelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pudełeczko - bardzo soczyste :) :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko bardzo mi się podoba jest takie apetyczne mmmm :) Chusta też wygląda pięknie więc będzie mieć powodzenie :) Pozdrawiam i zapraszam na moja rozdawajke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pudełeczko a chusta cudowna myślę ze znajdzie się mnóstwo chętnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko smakowite i gustowne, nie wszystko co robimy musi tryskać kolorami i energią. A po chustę z pewnością ustawi się kolejka. Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełeczko wcale nie wyszło smutne... mężowi coś się pomieszało ;) Jest fajowa!
    Chusta boska!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!