Tea time czyli herbaciarka eksportowa ;)

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Dziś post na szybko, bo nadal walczymy z chorobami i do astmatycznego zapalenia oskrzeli u młodszego (nadal w szpitalu :/) doszedł (prawdopodobnie) rotawirus, który skutecznie rozłożył pół rodziny, a u starszego spowodował nocną wizytę na SORze i podpięcie pod kroplówkę nawadniającą - więc czasu mam minimalnie, a sił jeszcze mniej.
Ostatnio moja siostra przyjechała na dwutygodniowy urlop do kraju z UK i przywiozła chłopcom paczki od swojej Teściowej za które postanowiłam odwdzięczyć się herbaciarką ;) 

Wzór wybrała moja siostra z mężem, a herbaciarka podobno się spodobała, więc jest super!





Herbaciarkę zaczęłam jeszcze przed pobytem Młodszego w szpitalu i kończyłam kawałkami wtedy, kiedy wracałam ze szpitala się wykąpać i nieco zdrzemnąć, więc jak na takie warunki tworzenia wydaje mi się, że jest fajna. 

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Ta herbaciarka miała jeszcze większego pecha, a mianowicie: wzięłam kiedyś na działkę surowe pudełko, niebieską farbę i podjechaliśmy jeszcze do sklepu z artykułami do decou gdzie kupiłam białą farbę pentarta 20 ml (przynajmniej tak pisało na opakowaniu), która okazała się klejem do decou - dlatego serwetka klejona jest na gołe drewno, a nie na farbę ;)

A, że jest sklejkowy napis to zgłaszam na wyzwanie u Zuzy, a co!

38 komentarzy :

  1. Jest prześliczna...nakrapiana, bardzo mi sie podoba;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!!! :) Mi się bardzo podoba :)

    Zdrowia dzieciom życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszła super!!! też kiedyś niby kupiłam farbę akrylową a okazała się klejem :):):) zdrówka życzę dla całej rodzinki szczególnie maluchów !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a myślałam, że tylko ja mam takiego pecha ;) dobrze, że ta biała nie była mi wtedy aż tak potrzebna ;)

      Usuń
  4. Piękna skrzyneczka, ciekawy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka dla Twojej rodziny. Bardzo ładna herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka wam życze a herbaciarka super

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w Wyzwaniu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna..... i kolorystycznie i detale piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest.Podziwiam za twórczość w "chorobowych"warunkach.
    Dużo zdrówka i śmiało mogę powiedzieć ..znam ten klimat...w dodatku teraz wszędzie te potworne pylki sie unoszą.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - w chorobowych najlepiej się tworzy bo jest się od czego oderwać ;)

      Usuń
  10. Myślę że to, że jest sama serwetka bez białego podkładu spowodowało, że wieczko wygląda jakby było przetarte.... a decoupage to również technika postarzania. Mnie się podoba, i chyba siostrze również, bo inaczej prosiłaby o inną wersję herbaciarki ;)
    Będę tutaj zaglądać, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia dla Chłopaków. A co do herbaciarki... Głupi isę nie zna, a mądry pomysli, że tak ma być ;) Wyszła Ci bardzo fajnie, zwłaszcza z takimi problemami na Twojej głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z chłopakami na szczęście już lepiej :)

      Usuń
  12. Herbaciarka jest śliczna:) Przesyłam życzenia powrotu do zdrowia dla twoich chłopców. Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest :) Życzę dużo zdrowia dla całej rodziny i powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka herbaciarka, to moje marzenie :) ślicznie wyszła :)
    Zdrowia życzę dla całej rodziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna, spójna praca :) Z takiej herbatka będzie smakowała o niebo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  16. Piękna,ma swój niepowtarzalny urok ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna herbaciarka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!