Szydełkowa chusta czyli z potrzeby koloru.

Udostępnij ten post

Witajcie!
Kilka postów temu wspominałam o kolorowej chuście, którą dziergałam siedząc w szpitalu przy młodszym synu. Zaczęłam robić innym wzorem, ale z nerwów się cały czas myliłam, więc sprułam i zaczęłam robić wzorem, który znam na pamięć czyli tym.
Na chustę wykorzystałam prawie cały motek włóczki Greta Multi nr 332, a chusta po zblokowaniu ma 150 x 60 cm ;) 



Zdjęcia na ludziu nie ma, bo ostatnio wyglądam "niewyjściowo", a innego człowieka (oprócz męża) nie ma pod ręką ;) 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Kolejna chusta z tej włóczki się już robi, więc rzeczywiście chyba zrobię facebookową rozdawajkę z chustą w roli głównej ;)

17 komentarzy :

  1. Witaj dziękuję za odwiedziny, współczuję bo wiem,że najgorsze jest cierpienie i choroba dziecka:-( chusta wyszła przepięknie gratuluję talentu do szydelkowania trzymam kciuki za Twojego synka Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na szczęście już jesteśmy w domu od tygodnia, jednak cały czas się coś pląta - mam nadzieję, że teraz to tylko gorączka od ząbkowania.

      Usuń
  2. Jest po prostu prześliczna;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie kolorów, a wykonanie świetne! Sama tworzę na szydełku biżuterię (z drobnych koralików), ale ręce mnie palą do stworzenia czegoś nie-biżuteryjnego, bardziej "ciuchowego". Mam nadzieję, że uda mi sie kiedyś zmajstrować coś w stylu chusty (lub czegoś, co mogłoby chustę przypominać ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam za koralikowanie, bo dla mnie to czarna magia :D

      Usuń
  4. Przy takim stresie (szpital) wykonać takie coś!!! szacun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ręce musiałam czymś zająć ;)

      Usuń
  5. wygląda super milusio i pewnie jest bardzo ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory cudne, pięknie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki i wzór :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła, super dobrane kolory :) uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!