Ramka na dzień mamy :)

Udostępnij ten post

Witajcie!
Na forum ostatnio pojawił się konkurs w którym należało wykonać ramkę na dzień mamy z kwiatami. Jako że moja mama na dzień mamy dostała...pudełko, więc ramka jest na dzień mamy dla teściowej (ale ciii...bo jeszcze jej nie dostała ;). W ramce oczywiście pojawią się zdjęcia, a będą to zdjęcia chłopaków, bo oni są najbardziej reprezentacyjni z całej naszej rodziny ;-)
Zdjęcia są jakie są, bo pochmurno cały czas, ale mam nadzieję, że widać cokolwiek.


Oczywiście znów się nie mogłam powstrzymać i pokropiłam, ale tutaj mi to pasuje.

A jak Wam się podoba taka ramka? 

Ostatnio mało decou robię, więc i wpisy rzadziej się będą pojawiać, ale mam nadzieję, że uda mi się niedługo jeszcze pokazać coś ciekawego :) A na razie uciekam do szydełka i kocyka dla siostrzenicy ;)


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

25 komentarzy :

  1. Śliczna i delikatna, oczywiście że kropki takie, jakie zaserwowałaś pasują - jest idealnie :))) i na pewno druga mama ucieszy się z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :( Ucieszyła się na szczęście - szczególnie, że uwielbia magnolie!

      Usuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tą rameczką a Twoje delikatne wykończenie jest idealne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, romantyczna rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna, dziewczęca, klimatyczna. Och jak bardzo chciałabym umieć takie rzeczy robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, motyw magnolii wygląda super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnolie są bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, a moja Teściowa uwielbia magnolie :)

      Usuń
  7. Śliczna rameczka, sentymentalna i delikatna. Teściowa pewnie sie ucieszyła z takiego prezentu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, ucieszyła się :)

      Usuń
  8. Zgadzam się z przedmówczyniami - zrobiłaś śliczną i delikatną ramkę z pięknym motywem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!