Lubię kolor! - czyli szydełkowa chusta :)

Udostępnij ten post

Witajcie!
Dziś pokazuję druga chustę wykonaną tą samą włóczkę co ostatnio czyli Gretą multi :) 
Wykorzystałam drugi motek, który mi został. Ta chusta jest mniejsza, bo ma 130 cm na najdłuższym boku i 60 cm "wysokości". Wykonana wzorem "half granny" czyli po prostu połówką babcinego kwadratu - bardzo łatwy wzór, którym się szybko robi (akurat dla początkujących, bo opiera się na słupkach i oczkach łańcuszka), a do tego wygląda całkiem fajnie na melanżowych włóczkach.



Krótsze boki wykończyłam muszelkami, bo bez nich chusta wyglądała na niedokończoną ;) 
A i nawet mam zdjęcia na człowieku!



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

12 komentarzy :

  1. Ta wersja chusty chyba bardziej mi się podoba :) Ale cudne są obie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta bardziej odpowiada, więc zostanie moja, a tamta pewnie pójdzie w facebookowej rozdawajce :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna, chociaż nie jestem wielką fanką takich multi kolorowych włóczek, ale to chyba dobre rozwiązanie jak się np. nie można na konkretne kolory zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mocno niezdecydowana, więc jako chusta akurat :) szczególnie, że kurtkę mam brązową, więc ten zestaw idealnie pasuje :)

      Usuń
  3. Człowiek jak widać zadowolony, więc chusta jest ok;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek zachwycony bo udało mu się dorwać robótkę i na dodatek mu zdjęcia robią! Same plusy :)

      Usuń
  4. Chusty z Grety Multi tak mi się spodobały, że sama zakupiłam sobie kilka motków i postanowiłam taką wydziergać:-). Twoje obie wersje są super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) robi się bardzo fajnie ;) chodzi za mną jeszcze wersja beżowo-brązowo-turkusowa :) ale to kiedyś jak skończę to co mam :)

      Usuń
  5. Chusta ma śliczny wzorek , zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie szydełkujesz, Aiden :) A model - boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu swoim i modela :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!