Kobieta zmienną jest...czyli MOPPE ver. decou

Udostępnij ten post

Witajcie!
Pokazywałam Wam w ostatnim poście moją wersję komódki MOPPE, ale wspominałam, że wiele może się zmienić i tak też się stało. Aktualnie MOPPE wygląda tak:

Zostało jeszcze trochę brudzenia patyną i dokręcenie uchwytów, ale to już musi poczekać, bo w domu prawdziwy szpital - oprócz trwającej nadal biegunki młodszego mamy anginę starszego i zatkane zatoki u mnie ;) Mam nadzieję, że długo to już nie potrwa ;)

A Wam, która wersja podoba się bardziej?


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

PS. Poprzednia wersja jest nadal aktualna - wystarczy szufladki odwrotnie włożyć ;)

17 komentarzy :

  1. Bardzo ładna, ja w domu posiadam podobną z Ikei lecz nie jest taka ładna. Trzymam w niej głównie biżuterię :)

    Zapraszam również do mnie :)
    http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wersja mi się bardziej podoba, myślę że wyszło ciekawie :) oj mi by się taka komódka przydała mam tyle drobiazgów. Muszę o tym pomyśleć ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ;) Tamtą stronę po pewnie przemaluję i zrobię od nowa ;)

      Usuń
  3. No bardzo ładna i podoba mi się bardziej niż poprzednia wersja. Choć... pewnie moi chłopcy mieliby inne zdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta bardziej pasuje! Chociaż moi chłopcy też pewnie mają inne zdanie :D

      Usuń
  4. Ta wersja jest zdecydowanie ładniejsza. Taka mniej krzykliwa :) Ja się ciągle zastanawiam co ze swoją zrobić, bo taki smutny golasek z niej ;)
    Pozdrawiam i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tamta wersja już jest chwilowo biała ;)

      Usuń
  5. Zdecydowanie ta wersja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ta zmiana również jest urzekająca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej wersji wygląda cudnie ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Super komódka w świetnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z szufladkami jest świetny! ..jak się znudzi obecna stylistyka to odwracamy szufladki i mamy nową półeczkę :)
    Kolorystyka przykuwa oko - super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!