Każdy ma swoje zboczonka czyli tabliczka decoupage.

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Każdy zna kogoś kto ma jakiegoś hopla ;)
Moja siostra uwielbia żółwie, a ostatnio i turkusowy kolor, więc z potrzeby chwili powstała dwustronna zawieszka w której obie strony kompletnie do siebie nie pasują! Ale w końcu na raz widać tylko jedną stronę, prawda? ;)






Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie poprzecierała i nie pochlapała całości - już się chyba robię nudna! 

A Wam która strona się bardziej podoba?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Kiedyś wspominałam, że przy małych dzieciach łatwiej się szydełkuje niż robi decou i teraz się zastanawiam czy tego nie odwołać ;)

16 komentarzy :

  1. Słodziak;)
    Smakuje mu robótka mamusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddał w zamian za butle z mlekiem ;)

      Usuń
    2. Nie dość,że słodki to jeszcze mądry;)

      Usuń
  2. Druga strona zdecydowanie bardziej mi się podoba! Ale pomysł z dwiema stronami tabliczki różnymi - świetny :) Dla tych wszystkich niezdecydowanych, lub dla tych, co to lubią jakieś określone motywy bu korzystać raz z jednej, raz z drugiej strony.. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś ostatnio wszystko robię dwustronnie chyba :) komódkę też mam dwustronną ;)

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba ta jedna... i ta druga...:) jupi!! jupijajej!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię rzeczy dwustronne - takie 2 w 1. Mnie z kolei serce skradł żółwik :) Jak widzę, Synek największy wielbiciel robótek Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że wygrywa żółwik !
    Jest wesoły , kolorowy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawieszka a ta strona z żółwikiem bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chyba żółwia się bardziej podoba ;)

      Usuń
  7. A mi się obie strony podobają, każda ma to coś. Dzidziulek jest przesłodki! Mam takiego małego sąsiada, sama słodycz, ma 7m-cy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie dzieci to są przekochane maluchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę mieć pytanie gdzie znalazła Pani serwetke z żółwikiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, prawdopodobnie na www.serwetki.decoupage24.pl.
      pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!