Kufer retro xxl

Udostępnij ten post

Witam!
W końcu udało mi się zrobić zdjęcia dawno obiecanemu kufrowi :) Problem z nim jest taki, że jest całkiem spory ( ma wymiary 40 x 30 x 23,5 cm ) i ciężko zrobić mu zdjęcia w moim malutkim mieszkanku, ale w końcu się udało! Szczególnie, że wiosna sobie o nas przypomniała i znów świeci słońce :) 









Jak zwykle nie mogłam się powstrzymać przed przetarciami i kropami, które tym razem zrobiłam bitumem, więc sprzątanie miałam utrudnione, ale co tam! 

Mnie się podoba, a Wam?
Zobaczymy co powie nowa właścicielka ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

19 komentarzy :

  1. Fajniutki! Na pewno właścicielce się spodoba bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny, bardzo mi sie podoba))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetarcia są genialne. Jesli więc ma on służyc do przechowywania pamiatek to tym bardziej sa na miejscu. Wygląda bardzo lekkomimo swojej wielkosci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja to chyba wszystko muszę przecierać tym bardziej się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  4. Super kufer. I fajnie, że taki duży. Można w nim pomieścić sporo cośków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te balony są mega fantastyczne,bardzo podoba mi się ten kuferek :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, fantastyczny efekt wyszedł dzięki tym przetarciom i kropką , i motyw balonów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wykończony kuferek :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma swój ulubiony element dekoracyjny. twoje przecierki są świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kufer, te balony są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!