Kuchenne słodkości w wersji retro

Udostępnij ten post

Witam!
Dziś szybki post, bo i prezentowane prace należą do tych łatwiejszych w wykonaniu ;)
Jakiś czas temu zamówiłam w Eko-deco magnesy w kształcie serc, które długo czekały na swoją kolej, ale w końcu się doczekały :) Skoro magnesy na lodówkę to i motyw smaczny, a mianowicie babeczki :) 
Przedstawiam babeczkowe magnesy w wersji retro.







Jak widać na zdjęciach przeprosiłam się z bitumem, którym mocno pokropiłam wszystkie serduszka, a dodatkowo lekko podcieniowałam babeczki (czas w końcu opanować sensowne cieniowania!)

Podobają Wam się takie magnesy? Bo mnie bardzo!



Pozdrawiam serdecznie, Aiden

6 komentarzy :

  1. Co tu wiele pisać ...są śliczne)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki, muffinki to coś co się zazwyczaj dobrze wszystkim kojarzy. A więc dlaczego nie mieć ich na widoku-czyli na lodówce?
    Dobry pomysł, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetyczne serduszka wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!