Konwalie kwitną w kwietniu...

Udostępnij ten post

Witam!
Dziś pudełko dla mojej Mamuni, która uwielbia konwalie, więc i na pudełku się znalazły ;)









Jak widać pudełko w moim ulubionym stylu czyli mocno pociapane (czasem się zastanawiam czy potrafię zrobić coś bez ciapania i przetarć...) i przetarte - z dużą ilością zielonych i niebieskich kropek na wieczku, a także z moim ulubionym ostatnio stemplem odbitym całkiem niedbale w rogu :)
Dół natomiast to dwa rodzaje bejcy przetarte i pokropkowane na biało (mój tato jak zobaczył to pudełko to stwierdził, że strasznie mi się dół upaprał przy robocie ;)
Na szczęście to nie dla niego ;) Mam nadzieję, że mamie się spodoba.

A Wy co sądzicie?

Pozdrawiam serdecznie, Aiden
PS. Co sądzicie o nagłówku? Zostawić ten czy wrócić do poprzedniego? 

8 komentarzy :

  1. tata się Twój myli - dół fajnie wyszedł :):):) i całość pasuje do motywu kwiatków na wieczku :)moja mama też uwielbia konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Uświadomiłam Go, że specjalnie mi się pociapało :D

      Usuń
  2. Oj tam, oj tam zaraz upaprał. Memu tacie tez pewnie by to sie powiedziało. jakoś nie te klimaty dla nich. Pudełeczko świetne i te kropeczki też. osobiście lubie takie popaprane! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przepiękne przez to popapranie )))
    A konwalie i niezapominajki cudowne)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko! Też lubię konwalie, i przetarcia, i chlapania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełko, takie delikatne wyszło.
    Kropeczki jak najbardziej jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie spatynowane pudełko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!