Czasem macham szydełkiem czyli zrobiłam chustę!

Udostępnij ten post

Witam!
Od jakiegoś czasu zapowiadam już decoupagowy kufer xxl, ale za każdym razem coś jest nie tak - najczęściej ze zdjęciami, ale w końcu wyszło słońce, więc mam nadzieję, że tym razem uda się zrobić sensowne zdjęcia ;) 
Dziś jednak chciałabym Wam pokazać coś innego, a mianowicie szydełkową chustę, którą robiłam przeważnie poza domem, więc mi zajęła trochę czasu :) 
Jest całkiem spora, bo ma ponad 150 cm na dłuższym boku i wymaga jeszcze zblokowania, ale nie mogłam się doczekać, więc pokazuję taką! ;) 




Wzór ściągnięty z internetu - mam na komórce, więc postaram się potem uzupełnić posta o informacje o wzorze, ale naprawdę nie mogłam się doczekać, żeby ją Wam pokazać :)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

11 komentarzy :

  1. Świetna chusta! Podziwiam! Ja tak nie potrafię i zdaje się, że nie miałabym cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To nic mega trudnego, a jak mnie starczyło cierpliwości to i Tobie by się pewnie udało :)

      Usuń
  2. Super chusta...uwielbiam takie szydełkowe czy drutowe obojętnie))))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też bardzo lubię - szczególnie chusty :D

      Usuń
  3. Piękną hustę wymachałaś kochana. Fantastyczny wzór a jeszcze lepsza włóczka. Bardzo mi sie podoba. W tej huście wyglądać będziesz zjawiskowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest bardzo fajna, wzorek świetny....melanżowe wełenki ostatnio bardzo mi w oko wpadają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie pracochłonna praca. Zazdroszczę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna,świetny wzór i kolor :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!