Budujemy mury czyli co nieco odgapiłam.

Udostępnij ten post

Witam! 
Widząc kiedyś u Marty pudełko z donicą wiedziałam, że kiedyś wykorzystam  podobny szablon/maskę, a jak zobaczyłam w sklepiku serwetkę z żonkilami i bratkami w donicy to wiedziałam już co i jak :)
Mój szablon (a raczej Szalonej) posłużył do nałożenia na dół pudełka (o wymiarach: 27,5 x 18 x 12 cm) imitacji murku - niestety nie wyszło idealnie i widać gdzie się kończy jeden fragment, a zaczyna drugi, ale myślę, że nie jest źle. Następnie cały dół zabejcowałam i przetarłam najpierw białą, a później fioletową farbą. 
Góra to już tylko biała farba, motyw z serwetki, zielonych i fioletowych kropek i odbijanki ze stempli czyli prościzna jaką lubię :)








Podoba Wam się? A może jednak przesadziłam?

Ja jestem zadowolona, ale bardzo ciekawią mnie Wasze opinie! 

24 komentarze :

  1. Mi podoba się bardzo, i dół i wieczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym murkiem ;) cieszę sie ze moje pudełko było inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle przesadzasz:D Piękne pudełko i świetnie Ci wyszedł murek:)
    Nie marudź:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełko, takie klimatyczne)
    super)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, a szablon super, nie widziałam jeszcze takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba, ciekawy pomysł i rewelacyjne wykonanie, Piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tak ozdobiony dół i szczęka mi opadła :) Takie cudeńko powstało :D Ślicznie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne takie wiosenne a murek świetny gdybyś nie zaznaczyła że to szablon zachodziłabym w głowę jak to jest zrobione
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzyneczka ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko, a murek po prostu rewelacyjny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne jest to Twoje pudełeczko - każdy detal fascynuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna skrzyneczka Ci wyszło :)
    ja dała bym jeszcze troszkę zielonej farby na murek,
    taka mała imitacja mchu porastającego stare mury.
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne to pudełko :) Efekt murku bomba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysl z tym murkiem:) śliczne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt Cudowny, nigdy nie widziałam podobnego i jestem po prostu zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!