Kuferek słonecznikowy czyli wiosenny decoupage :)

Udostępnij ten post

Witam! 
Wiosna nie zaczęła się u nas zbyt dobrze, bo wszyscy się pochorowali. Starszy ma zapalenie górnych dróg oddechowych i od soboty gorączkuje, młodszy ma początki zapalenia oskrzeli i antybiotyk, bo jest strach, że przejdzie w zapalenie płuc, a my z mężem też zbyt zdrowi nie jesteśmy, ale nie mamy czasu chorować - on pracuje, a ja muszę ogarnąć te małe chorobiątka. 
Jednak mimo wszystko udało mi się skończyć kufer na specjalne zamówienie - miał być z dwoma wkładkami, z gładkim dołem i słonecznikami, więc taki właśnie jest :)
Górę  pomalowałam na biało farbą akrylową, dół żółtą farbą pentarta, na wieczku przykleiłam wycięte z serwetki słoneczniki i narobiłam duuużo zielonych i żółtych kropek, a boki wieczka odrobinkę przybrudziłam na żółto (już nie są śnieżnobiałe ;)). Dodatkowo zamontowałam uchwyt żeby było łatwiej otwierać i na dolną część nakleiłam bawełnianą koronkę :)
Całość prezentuje się następująco:






Pozdrawiam serdecznie, AidenPozdrawiam serdecznie, Aiden

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładny :) Kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, słoneczny kufer :)
    Pozdrawiam, dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  3. Bardzo optymistyczny kuferek...w sam raz na początek wiosny;))
    Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) chciałam właśnie żeby był radosny i kolorowy, ale bez przesady :)

      Usuń
  4. :) Bardzo ładny... a Wam życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!