Ileż można? - pisanki decoupage ver. 3

Udostępnij ten post

Witajcie!
Za każdym razem, gdy piszę posta z pisankami decoupage piszę, że to już ostatnia i więcej nie będzie i...za każdym razem znajduje się gdzieś jeszcze jedna ;) Tak też jest i dziś, ale nie piszę, że to ostatnia, bo mam jeszcze co nieco w planach ;)
Dziś niewielkie drewniane jajo, które dostałam jako element wygranej w candy u Marty :)







Jedynie podstawka jest nie od kompletu, bo tamta idealnie spasowała mi do innego jaja ;)
Dziś post bardzo krótki, bo nie mam zbyt dużo siły - przejęłam chorobę od chłopaków i ledwo żyję...ale może teraz oni szybciej wyzdrowieją? ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

5 komentarzy :

  1. Przede wszystkim zdrówka dla wszystkich :)
    A takich pięknych pisanek to jak najwięcej rób i pokazuj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)) pisanek jeszcze ze dwie powinno się tu znaleźć.... Chyba, że nie zdążę przed Świętami :)

      Usuń
  2. Dużo zdrówka.A decu wiadomo- uzależnia.
    Piękności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!