Słonecznie!

Udostępnij ten post

Witajcie!
Doskonale zdaję sobie sprawę, że z tymi paskami wszędzie robię się już mocno monotonna i nudna, ale obiecuję, że niedługo pojawi się coś bez pasków!
Na razie jednak chciałabym Wam pokazać mocno sfatygowaną skrzynię w słoneczniki, która będzie kolejnym pojemnikiem w moim kąciku zabaw rękodzielniczych ;) 







Jak widzicie dół skrzyni jest mocno poprzecierany (ale tak to jest jak wściekłej kobiecie daje się papier ścierny), góra natomiast to papier ryżowy z Decomanii (mimo mojej niechęci do papierów ryżowych bardzo mi się podoba).  
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. śliczna skrzyneczka! a paski dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka, piękne te słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj taki to ja chcę uwielbiam słoneczniki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne!...a ja tak lubię słoneczniki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełeczko, lubię motyw słonecznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ja na serwetkach niekoniecznie, ale ten papierowy mnie zauroczył :)

      Usuń
  6. Śliczna skrzyneczka:) Te Twoje słoneczniki mnie zainspirowały, bo sama muszę się zabrać za zrobienie jakiegoś pudełeczka, skrzynki na swoje drobiazgi, ale nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać i jaki motyw sobie utworzyć, a teraz mam pewien pomysł:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się, że udało mi się podsunąć Ci jakiś pomysł :)

      Usuń
  7. Jak widać na załączonych zdjęciach paski i spontaniczne kropeczki nadają klimatu.
    Bardzo ciekawa skrzyneczka. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna skrzynka! Słoneczniki cudownie wiosennie-letnie, paski zawsze mi się podobały i jakoś nigdy mi ich nie jest za dużo. A takie sfatygowanie dodało jej niepowtarzalności. Cudna!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!