Makowy gigant

Udostępnij ten post

Witam serdecznie!
Długo zabierałam się do napisania tego posta, bo prawie tydzień, ale że pogody nie było to i pisać się nie chciało ;) A prawdę mówiąc to pierwotne zdjęcia kufra nie nadawały się do niczego i musiałam czekać na słońce, które dziś przyświeca potężnie!
Dziś pokażę Wam kolejny gigantyczny kufer do mojego kącika - tym razem z makami :)






I jednocześnie jest to chyba ostatnia na jakiś czas praca decou, bo...najzwyczajniej w świecie nie mam gdzie tego trzymać, a "sprzedać się" nie potrafię, a i okazje do prezentów się kończą na jakiś czas...

Pozdrawiam, Aiden

PS. Na szczęście (albo i nie) mam jeszcze kilka zaległych rzeczy do pokazania ;)

10 komentarzy :

  1. Jest pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękniasty!!!! Zamawiam taki tylko z innym motywem:) I koniecznie taki gigant:) Może w końcu zmieszczę gdzieś swoje farbencje:) O ile nie będzie mi go szkoda:) Dogadamy się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kufer! Mam podobny problem jak Ty, też nie potrafię się sprzedać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kufer jest wspaniały! Piękny motyw, w cudownym klimacie... Niestety to jest najgorsze, że tworzymy swoje prace z wielki sercem, wkładamy w to wiele czasu i cierpliwości, a mało kto to docenia... o kupowaniu nawet nie mówię. Ja też swoje koszyki tworzę dla przyjemności, jednak już mam mało miejsca w domu na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Zarówno ten, jak i poprzedni w słoneczniki są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ niesamowita a te pasy po bokach pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna skrzynka! :) Naprawdę nie mogę uwierzyć, że nie masz zbytu, bo Twoje prace są cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!