Szczęśliwego nowego roku!

Udostępnij ten post

Witajcie! 
Dziś zamierzałam napisać podsumowanie roku na blogu, ale doszłam do wniosku, że tona liczb i statystyk nie będzie dla nikogo ciekawa (no może dla mnie...), więc nie będę Was zanudzać! 
Wspomnę jedynie, że w 2014 roku udało mi się napisać o 75 postów czyli o 41 więcej niż w 2013! Zdaję sobie sprawę, że przy Waszych blogach jest to niewiele, ale obawiałam się, że po urodzeniu drugiego brzdąca nie będę mieć czasu na robótki i blogowanie, a okazało się, że dwa w ostatnich dwóch miesiącach postów pojawiało się najwięcej! Mam nadzieję, że chociaż niektóre z tych postów były dla Was ciekawe :)

Napiszcie mi proszę, które podobały Wam się najbardziej i co chcielibyście zobaczyć w przyszłym roku? 

Mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić trochę więcej fotografii i zbudować mały książkowy kącik z mini recenzjami książek oraz uporządkować w końcu archiwalne wpisy i zrobić kilka dodatkowych zakładek.


A teraz przechodząc do tematu dzisiejszego posta: 


Chciałabym Wam złożyć życzenia wszystkiego najlepszego w nowym roku! Aby był jeszcze lepszy niż aktualny!


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

7 komentarzy :

  1. Dziękuję :)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na cały 2015 rok! Mnóstwa kreatywnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!