Obdarowankowe cuda

Udostępnij ten post

Witam!

Dziś się chciałam pochwalić jakie cuda dostałam od Kajki w obdarowance na forum
Dostałam same cuda! Bombkę karczochową, któej sama bym nie zrobiła, bo nie umiem! Bombki pleksi, których nigdy nie ozdabiałam i będę mieć okazję w końcu ozdobić i duuuuużo serwetek, które są suuuper! 
Jednocześnie dostałam duuuużo serwetek od Eweliny, ale niestety nie zrobiłam zdjęć. Obiecuję się poprawić i w następnym poście dodam zdjęcia, bo serwetek sporo i też są super! 

Aż się nie mogę doczekać aż wykorzystam przydasię, a Kajkowa bombka wisi na honorowym miejscu na gałęzi nad łóżkiem ;) A potem będzie bombka centralnie choinkowa, bo jest super! 
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

6 komentarzy :

  1. Cieszę się, że serwetki Ci się podobają i tak jak pisałam - czekam na Twoje prace z ich wykorzystaniem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo się coś pojawi :)

      Usuń
  2. bombka bardzo fajna :) a co do serwetek to ich nigdy dość :) sama wygrałam ostatnio kilka sztuk i czekam na paczkę :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki się zawsze przydadzą ;) szczególnie jak ktoś je lubi chomikować tak jak ja ;)

      Usuń
  3. ślicznosci :) zdrowych i wesołych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!