Marudzenie...i zapowiedź candy ;)

Udostępnij ten post

Witam serdecznie!
Dziś powinny pojawić się na blogu kwadraty, ale z powodu pozaczynanych innych robótek i prezentów najzwyczajniej w świecie brak mi czasu na takie przyjemności, więc...na jakiś czas zawieszam kwadracikowanie - mam nadzieję, że nie na długo bo zamiast koca wyjdzie mi ściereczka do naczyń i co będzie? ;) 
Następny post będzie setny, a niedługo (w styczniu) druga rocznica mojego blogowania, więc...szykuje się rozdawajka!
Na co mielibyście ochotę? Okres zbierania pomysłów i propozycji uważam za otwarty! Liczę na to, że podpowiecie mi co sprawiłoby Wam frajdę ;)


Mam nadzieję, że uda mi się niedługo coś nowego pokazać, a nie tylko marudzenie i marudzenie!


Pozdrawiam serdecznie, Aiden


1 komentarz :

  1. Co by sprawiło frajdę: wszytsko co przygotujesz :):)
    U mnie Candy jest więc zapraszam : http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!