Fotograficznie, a co!

Udostępnij ten post


Witajcie! 
Ostatnio jakoś mało decou u mnie, ale bardziej niż pędzle i farby pochłaniają mnie ostatnio druty i szydełko, ale coś tam dłubię, więc niedługo będą nowości.
Dziś post z dużą ilością zdjęć, bo to post fotograficzny - po długich, a ciężkich zima znalazła moją okolicę i właśnie sypie śnieg (akurat jak ja muszę obfotografować wyzwaniową pracę!). Wczoraj niby jeszcze go nie było, ale za to było były inne atrakcje ;)


 Pozdrawiam serdecznie, Aiden

PS. Jakby się coś źle pokazywało to się nie przejmujcie, bo zamierzam trochę namieszać w blogu! ;)

6 komentarzy :

  1. no pięknie :) jakbym była u rodzicó moich na wsi:):) w Kielcach dziś deszcz ze śniegeim, więc szaro- buro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście też nic ciekawego, ale na wsi...;)

      Usuń
  2. Jak ślicznie, lubie takie klimaty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okolica, uwielbiam taki spokój...
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!