Czas na candy! ;)

Udostępnij ten post

Witam!

Niedługo zbliża się druga rocznica bloga, a więc...czas na rozdawajkę! Zastanawiałam się kilka dni co by tu zaproponować jako nagrodę i postanowiłam, że będzie to tajemnica (przynajmniej na ten moment). 
Zdradzając odrobinę powiem, że planuję jako nagrodę dać coś dekupażowego, coś szydełkowego i może kilka przydasi - w zależności czy zwycięzca zajmuje się rękodziełem czy nie ;-)
Aby wziąć udział w rocznicowej rozdawajce należy:
  1. Umieścić komentarz pod tym postem zostawiając adres e-mail, adres bloga oraz odpowiedź na pytanie "Jaka jest Twoja ulubiona książka?".
  2. Zamieścić u siebie na blogu banner z odnośnikiem do tego posta.
  3. Poczekać do 31.01.2015 roku na losowanie.
Wysyłka tylko na terenie Polski.

Jak widać nie trzeba być obserwatorem bloga, ale jeśli chcesz to zapraszam ;) 
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Między Świętami, a Nowym Rokiem postaram się ujawnić jaka nagroda czeka na zwycięzcę :)

45 komentarzy :

  1. Bardzo fajny blog :)
    Z przyjemnością wezmę udział w candy.
    Ulubionych książek mam dużo. Ciężko wybrać jedną... Ostatnio czytam książki Oriany Fallaci. I myślę, że na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić, że jedną z ulubionych jest "List do nienarodzonego dziecka" właśnie tej autorki.
    Mój e-mail: picot.picot@wp.pl
    Baner na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście życzę kolejnych lat blogowania :)))

      Usuń
    2. Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Hej!
    Ostatnio nie mam zbytnio czasu czytać ale jakbym miała wybrać moją ostatnio przeczytaną i ulubioną książkę, to wskazałabym "Jeźdźca Miedzianego" Paulliny Simons :) Jest fajnie napisana i połyka się ją jednym tchem:)
    Mój mail: szalejacazpapierami@gmail.com
    blog: http://jupijupijajej.blogspot.com/
    I oczywiście banerek na boczku:)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych dwóch latek i życzę wielu kolejnych:)
    Książek ulubionych na mojej liście mnóstwo jako, że sporo czytam:) Wybiorę może..."Szafranowa brama" Linda Holeman, "Spóżnieni kochankowie" W. William również polecam:)
    E-mail: kastorm4@wp.pl
    Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autor William Wharton - oczywiście:)

      Usuń
    2. Muszę jeszcze dodać, że na tle mojego bloga banerek prawie nie widoczny:(

      Usuń
    3. Wszystko przez to, że ma przeźroczyste tło ;) mogłam zrobić białe :) pozdrawiam!

      Usuń
  4. Za kilka dni mi stuknie roczek blogowania :) Tobie życzę kolejnych latek (sobie po cichu też :) ) :):):)
    Książka ulubiona , którą czytałam wiele razy to "Kwiat pustynii" , a ostatnio przeczytałam "Tygrysie wzgórza" i bardzo polecam:):)
    Banerek u mnie : http://anett-art.blogspot.com/
    E-mail: anett-art@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mam mnóstwo ulubionych książek, ale takie naj do których będę zawsze wracała to Ania z zielonego wzgórza i Harry Potter ;)
    Lubię również całą serię Olivii Cuning. Misery Stephena Kinga.
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również ustawiam się w kolejce. Odnośnie książek to lubię literaturę skandynawską - czarna seria jest naprawdę dobra. Ostatnio wpadła mi też w ręce książka "Dzieci z chmur" - pochłonęłam w zawrotnym tempie. Zapraszam do siebie i życzę dalszych twórczych i kreatywnych wpisów. Banerek wisi tutaj http://artbyelsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dużo ulubionych książek , bardzo lubię twórczość Williama Whartona jaki Paulo Coelho ale lubię również thrillery medyczne .A książka która najbardziej utkwiła mi w pamięci to "Świat Zofii" Jostein Gaarder przeczytałam ją lata temu ale bardzo często o niej myślę.
    baner wisi tutaj :http://metheluckygirl.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać książki, ulubionej "Skrzaty" ;), a autorkę K. Grocholę gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Książek, które zaliczyć mogłabym do ulubionych jest mnóstwo. Ostatnio jednak moim sercem zawładnęła trylogia " Piekło Gabriela" , której autorem jest Sylvain Reynard. Jest to wspaniała opowieść o miłości dwojga ludzi, i kłopotach jakie przez tą miłość mają. Gorąco polecam każdemu, kto jeszcze nie czytał.
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie zapisuję się na Twoje candy, i życze wielu twórczych lat na blogu.
    lidia23(małpa)poczta.onet.pl banerek na http://misiowyzakatek.blogspot.com/
    Ja uwielbiam książki Danielle Steel, mam ich kilkadziesiąt. Ciężko wybrać jedną konkretną
    ale jak musze to stawiam na Kalejdoskop :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię książki Cejrowskiego:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie również na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    a.m.math@poczta.fm
    http://raeszka.blogspot.com/

    Ulubiona książka, to "Tam, gdzie spadają Anioły" Doroty Terakowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tak: trafiłam tu przypadkiem, jestem u Ciebie pierwszy raz ale... bardzo mi się podoba i zostaję na dłużej :-) Z miłą chęcią dołączam do zabawy i liczę na szczęście w losowaniu! A moją ulubioną książką są "Białe zęby" Zadie Smith, polecam! Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva
    www.creadivvva.blogspot.com
    email: crea.divvva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się :) Moja ulubiona książka to ,,Rok 1984" G.Orwella. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja również staję w kolejeczce po cukieraski od Ciebie:)
    Co do książki to właśnie czytam "Niebo istnieje...naprawdę" i w sumie mogę ją polecić, czyta się ją lekko i przyjemnie:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję sie :) książek mam kilka ulubionych bo bardzo lubie czytać ale pierwsza o ktorej pomyślałam to "Tam gdzie spadają anioły" D.Terrakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie dołączę do zabawy, natis1881@gmail.com, banner na blogu http://pracownianati.blogspot.com/ a książek lubię wiele ale taką która zmusiła mnie do zawalania nocy prze ciekawość jest Harry Potter mimo że to było dawno temu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja zapisuję się na cukierasy. Moje ulubione książki to seria thrillerów z agentem Pendergastem, duetu pisarzy; Prestona i Childa. Polecam, bo piszą znakomicie i rewelacyjnie się je czyta! A banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/ , barbaraniezgoda3@gmail.com Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się .
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
    Moja ulubiona książka to Trzy metry nad niebem. W sam raz na długie zimowe wieczory ale ostrzegam są 3 części i jedna część wciąga w kolejną aż przeczytasz wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, bo decoupage i szydełko to dla mnie terra incognita ;) Więc z radością adoptuję!
    Jestem zapaloną czytelniczką - szczególnie fantasy, i mam raczej ulubionych autorów, niż książki, zatem trudno mi wymienić TYLKO jedną. Ale postawię na tytuł nie-fantasy, do którego uwielbiam wracać i szczerze polecam: "Pamiętniki Adama i Ewy" Marka Twaina :)
    Podlinkowany baner na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hasło dekupaż, szydełko i przydasie wywołują u mnie gorączkowe rumieńce ;)) dlatego zgłaszam się! :) Z szydełkiem jestem za pan brat, ale wiadomo od dawna, że najlepiej smakuje to co ktoś inny ugotuje ;))
    Moja ulubiona książka to "Lesio" Joanny Chmielewskiej, kiedy niczym Ania z Zielonego Wzgórza jestem na dnie rozpaczy, biorę "Lesia" do ręki i po chwili uśmiech wykwita na mej twarzy by po chwili zamienić się w radosny rechot ;-D
    www.haftszyciedrutyszydelko.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco! ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj, choć nie posiadam bloga, na którym mogłabym zamieścić banerek, to napiszę, że moją jedną z najulubieńszych tytułów to "Gdybym ci kiedyś powiedziała" Judith Budnitz. Polecam ja gorąco.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie tajemnice są najlepsze, ja także się zgłaszam :) Banerek na http://niesfornenitki.blogspot.com/ . Mój e-mail aneta.goworek89@gmail.com, a co do książki to hmmm dużo tego jest, ale pierwsza która przychodzi mi na myśl, to ta która najbardziej utkwiła mi w pamięci to "Poczwarka" Doroty Terakowskiej - polecam, książka pełna emocji i wzruszeń. Swoją drogą bardzo fajny sposób na candy możemy dodatkowo odkryć nowe książki,super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdeczne gratulacje z okazji pierwszych urodzinek na początek. Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, mój ulubiony autor to Paolo Coelho i kocham praktycznie wszystkie jego książki :) Co do ulubionej, to chyba "Alchemik"
    joannakachellek@gmail.com
    iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wezmę udział w zabawie.
    pearlspaula@gmail.com
    mnie bardzo przypadła do gustu seria autora simona becketta m.in chemia śmierci

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią się zgłaszam. A książka? Jako nastolatka zakochałam się w Musierowiczowej i tak mi zostało. Jeżycjadę uwielbiam a do Kłamczuchy wracam i wracam i wracam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Moja ulubiona książka... oj wiele takich jest, ale najbardziej lubię książki Agaty Christie, z których najbardziej lubię I nie było już nikogo
    email aga.zugaj@gmail.com i bannerek beadedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    moją ulubioną książka jest "Bridget Jones" Helen Fielding.
    Ania
    mój mail anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią zgłaszam się:) Piękne rzeczy tworzysz.
    zjawarealna@gmail.com
    http://tygrysiamyszka.blogspot.com/
    Ulubiona książka...Jedna? Zamieniłam "Jak pies jeździł koleją" na inną - "Jak rysować postacie z kreskówek" - o ile tam solidaryzowałam się z tragedią psa...tu uśmiecham się wertując kartki. Uniwersalna książka - nawet jeśliby w obcym języku daje radość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kocham Fantasy, Władcę Pierścieni i cały cykl o Wiedźminie. Banerek na blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja :)
    A co do ulubionej książki to chyba jeszcze z czasów licealnych "Zbrodnia i kara" :) jakoś tak mi bardzo przypadła do gustu ;)

    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dołączam do zabawy :)
    galeria61@tlen.pl
    http://galeria61.blogspot.com/
    A książka? Ostatnio czytałam "Lilkę" Małgorzaty Kalicińskiej, i bardzo mną wstrząsnęła. Czy to może być "ulubiona" książka? Nie wiem, ale na pewno zapadająca w pamięć

    OdpowiedzUsuń
  33. super zabawa , chętnie przyłaczę i zawalczę o nią .... Książki jakie ostatnio czytam to głównie baśnie córce bo brak mi czasu ale uwielbiam "Imię róży " Umberto Eco polecam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Nie potrafię wskazać jednej książki więc wypiszę kilka, które mnie podbiły: Terry Pratchett "Ostatni bohater", Orson Scott Card "Gra Endera" (i wszystkie kolejne części) oraz Andrzej Pilipiuk w sadze o Jakubie Wędrowyczu.

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja spróbuję szczęścia!
    Mój mail to: wyplatanki@interia.pl a adres bloga: poleskieinspiracje.blogspot.com
    Uwielbiam książki fantasy, moim faworytem jest "Władca Pierścieni", ale to prawie każdy zna... Z tych mniej znanych książek mogę polecić "Mgły Avalonu" - opowieść z okresu panowania Króla Artura, ale pisana z punktu widzenia kobiet z tamtych czasów, piękna, pełna magii... Gorąco polecam, na pewno się nie zawiedziesz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również z wielką chęcią przyłączę się do zabawy. Bardzo lubię niespodzianki, więc ustawiam się w kolejkę.
    Moja ulubiona książka, którą czyta się jednym tchem nosi tytuł: "Spadkobierczyni poszukiwana" Elizabeth Adler. Szczerze polecam.
    renig@tlen.pl
    mojakopalniapomyslow.blogspot.com
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Moj mail: trojanda@o2.pl
    Ja uwielbiam wracać do szkolnych lektur a zwłaszcza do Bułhakowa. "Mistrz i Małgorzata" to chyba najczęściej przeze mnie czytana lektura :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się z miłą chęcią
    Moja ulubiona ksiązka to Dom wiatrów Titani Hardie, do tej pory bardzo miło i ciepło ją wspominam
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!