Bomb(k)owo!

Udostępnij ten post

Witam serdecznie! 
Przygotowania dekoracji świątecznych uważam oficjalnie za rozpoczęte (w jeszcze tym roku wcześniej, bo przeważnie przygotowania do sezonu świątecznego rozpoczynam po urodzinach, a tu jeszcze tydzień został)! 
W tym roku planuję zrobić tylko kilka bombek dla rodziny i najbliższych - bombki to nie są rzeczy, które lubię robić (i niestety to po nich widać!), a poza tym jakoś nie czuję nastroju zbliżających się powoli Świąt kiedy za oknem słońce i piękna wiosenna pogoda. 
Żeby chociaż trochę przywołać świąteczny nastrój pochwalę się eksperymentalną bombką, która mnie osobiście się bardzo podoba i z chęcią widziałabym u siebie więcej takich. Może w przyszłym roku zrobię kilka więcej dla siebie - zobaczymy ;) 
A na razie czas na przedstawienie eksperymentalnej bombki świątecznej!



Mam nadzieję, że i Wam podoba się taka bombka -  mój mąż w pewnym momencie stwierdził, że gdyby nie motyw to bombka wyszłaby nieco satanistyczna ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

17 komentarzy :

  1. wspaniale wychodzą Ci te eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na początku nie byłam do końca przekonana, ale potem zaczęła mi się podobać ;)

      Usuń
  2. Nic się nie martw, ja dopiero w tym roku poczułam wenę do wytwarzania bombek:) Tobie te eksperymenty wyszły wspaniale!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podoba! Co do bombek to może bym je i polubiła gdyby nie fakt, że klejenie na okrągłej powierzchni mnie dobija ;)

      Usuń
  3. ja w tym roku pierwszy raz będe swoje decoupage ozodby robić na choinkę- i mam nadzieję,że wyjdą fajnie:)
    co do eksperymentu to świetna bombka i ten efekt jakby metalu super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdą fajnie! "Efekt jakby metalu" to po prostu pognieciona folia aluminiowa ;)

      Usuń
  4. "Brudna" folia aluminiowa wymiata!! Uwielbiam ją używać w swoich mediowych pracach:)
    Tutaj bomba wyszła cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się też podoba :) Jeszcze czas, narób takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może rzeczywiście jeszcze kilka zrobię :P

      Usuń
  6. Efekt metalu na bombce fajnie wyszedł!!! Co do opinii szanownych mężów to można byłoby książke napisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mężowie tak już chyba mają ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!