Bomb(k)owo I!

Udostępnij ten post

Witam!
Dziś kolejny bombkowy post czyli bombka, którą zrobiłam dla moich rodziców ;) Znów ogromna (15 cm średnicy) i styropianowa (żeby wnuki nie zrobiły z niej stłuczki) i kropkowana z kokardką - nie wiem dlaczego praktycznie każda moja bombka MUSI mieć kropki* i kokardkę! Inaczej wydaje mi się kompletnie goła! A może lepiej wyglądałaby bez kropek? Sami oceńcie! 





Bombka jak widać ma z dwóch stron różne motywy co spowodowane jest moją wpadką, ale o tym innym razem ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

*No dobra, eksperymentalna nie miała kropek, ale kokardkę już tak! ;)

6 komentarzy :

  1. mi się z kropkami podoba ;) nawet bym je mocniejsze machnęła.Śliczna jest :) motyw z obwódką listeczkowa cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Właśnie ten motyw był przyczyną wpadki ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Urok urokiem, ale jak pięknie maskuje łączenie, hihi

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!