Babcine pudełko...

Udostępnij ten post

Witam! 
Rzadko się zdarza żebym publikowała dwa posty dziennie, ale dziś akurat tak wyszło ;)
Babcine pudełko to nic innego jak pudełko w którym aktualnie trzymam moje szydełkowe kwadraty, a które samo wygląda jak pudełko jakiejś babci czyli kwiatki i postarzania.
Zdjęcia niestety dosyć kiepskie, ale całymi dniami ciemno....




Mam nadzieję, że cokolwiek widać na zdjęciach - chociaż nie jestem tego pewna ;) 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden
Ps. Rzutem na taśmę zgłaszam pracę do wyzwania.

12 komentarzy :

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, widać :) pochlapane niemal z precyzją chirurga :) śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko, proste a jednocześnie ma swój styl i przyciąga uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pudełeczko ♥ przetarcia i kropeczki wyglądają super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ozdobione. Śliczna grafika;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pudełeczko, fantastyczne chlapania :D Ja zawsze pół biurka i ściany pobrudzę przy okazji dekorowania prac w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko wygląda świetnie, podoba mi się to chlapanie, dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!