"Uliczkę znam..."

Udostępnij ten post

Witam serdecznie!
Jakiś czas temu na forum było wyzwanie o temacie "Uliczkę znam...gdzieś tam...", a dziś chciałabym Wam pokazać moją interpretację tematu i ostatnią pracę decou jaką zrobiłam przed porodem.




Szkatułka pozostaje aktualnie bez właściciela i jeśli nadal tak będzie to po prostu ją przygarnę, bo wyszła bardzo fajna! :)

Mam nadzieję, że szybko uda mi się wrócić do decou i coś nowego zmalować, bo już za tym tęsknie! Dobrze, że zbliżają się Święta to prezenty można będzie zrobić. A może pokuszę się o kilka bombek? Zobaczymy!


Pozdrawiam serdecznie, Aiden

12 komentarzy :

  1. Cudna! Przepiękne przetarcia. I bardzo podobają mi się te metalowe rogi. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że się podoba! :)

      Usuń
  2. Super paseczki - uwielbiam je, przecierka i motyw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paseczki to ostatnio chyba wszędzie robiłam, bo nie mogłam się od nich oderwać! :)

      Usuń
  3. śliczna praca, ja do decu wróciłam miesiąc po porodzie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Ja wytrzymałam jeszcze krócej, bo mały ma niecałe trzy tygodnie, a ja już wyciągam decou :) korzystam z pogody i możliwości ciągłego wietrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko, ślicznie zrobione boki , te paseczki wyglądają świetnie do samego motywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szkatułka! Uwielbiam to w decu że: rozpoznaję serwetkę, sama z siebie ciekawa, czasem mniej czasem bardziej, ale dopiero jak ktoś jej użyje w swojej pracy, nabiera ona swoistego i niepowtarzalnego piękna i tak jest w tym przypadku:)Świetnie to skomponowałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trzymałam tą serwetkę chyba rok i wydawała mi się mocno nieciekawa i kompletnie nie miałam na nią pomysłu ;)

      Usuń
  7. Szkatułka cudowna! Uwielbiam deseń pasków czy kwadratów, rombów po przetarciu.
    Jest cudnie!
    Trafiłam to do Ciebie przez bloga Karoliny (Zyj Kochaj Twórz) i zostanę na dłużej. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna babka z Ciebie. Pieknie wyszło!

    Ściskam i dziękuję za udział w linkowym party!
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!