Marudzenie przy herbacie

Udostępnij ten post

Witam!

Co robi matka dwójki małych dzieci podczas gdy one śpią (na szczęście są na tyle małe, że drzemka w dzień musi być!)? Sprząta, gotuje, pierze, prasuje i robi milion innych rzeczy? Teoretycznie tak, a w praktyce? W praktyce wygląda to trochę tak jak na poniższym zdjęciu:


A ja się martwiłam, że nie dam rady z dwójką małych dzieci, phi!

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

Ps. Wyprać, posprzątać i ugotować też mam czas, a prasowaniem zajmuje się Mąż ;)

10 komentarzy :

  1. :)uśmiecham się na to jaką Jesteś zaradną Mamuśką...brawo za nie narzekanie:)
    Pogodnego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzekałam przez prawie dwa tygodnie, więc mam już nadrobione na jakiś czas! ;)
      A pogodny dzionek by się przydał, bo leje od rana :(
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Wchodząc tutaj na prawdę spodziewałam się marudzenia. ;))) jesteś niesamowita! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to marudzenie jak nic! Tylko takie nieco nietypowe... ;)

      Usuń
  3. Wszystko zależy od odpowiedniej organizacji. Ja też miałam czas na robótkowanie i wszystko inne było zrobione. Tak trzymaj!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizacja nigdy nie była moją mocną stroną, ale teraz musiało się to zmienić bo inaczej bym chyba zwariowała ;)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. no.no!wspaniała kobieta jesteś.I masz równie wspaniałego meża!!Prasuje??Gdzieś Ty takiego znalazła??Życzę głowy pełnej pomysłów zatem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prasuje i robi milion innych rzeczy w domu jak tylko ma czas! A dzieciakami to się całe popołudnia potrafi zajmować! ;)

      Usuń
  5. I ja się bardzo staram:) Gorzej, gdy cała długa przerwa (tak nazywam drzemkę Jagody) mija mi na gotowaniu obiadu:/ to dla mnie czas stracony. Nie lubię gotować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam gotować lubię, więc dla mnie to nie problem :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!