Creative blog tour

Udostępnij ten post

W zeszłym tygodniu zgodziłam się przyjąć zaproszenie Szalonej do zabawy "Creative blog tour", ale nie przewidziałam tego, że moje szanowne dzieci postanowią się pochorować i ilość czasu wolnego dramatycznie się skurczy. 
Postanowiłam jednak odpowiedzieć na wyzwaniowe pytania, ale nie nominuję nikogo, a raczej nominuję wszystkich, którzy mają ochotę udział w wyzwaniu - chęć udziału proszę wyrazić w komentarzu to podlinkuję zgłoszone osoby (jeśli się takie w ogóle znajdą) do postu.
Pytania w zabawie są cztery, a mianowicie:
  1. Nad czym obecnie pracuję? 
  2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży? 
  3. Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)? 
  4. Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?
Moje odpowiedzi będą dosyć krótkie, bo nie jestem mistrzynią lania wody i długich tekstów (co widać na moim blogu), więc przeczytanie ich nie zajmie dużo czasu ;)

Przechodząc do rzeczy: 
Nad czym obecnie pracuję? 
Aktualnie tworzę pracę do zabawy na forum, dlatego niestety zdjęć nie będzie, ponieważ jeden z punktów regulaminu mówi, że praca nie może być wcześniej publikowana. Zdradzę jednak, że jest to coś związane z decou ;)
Czym moja praca różni się od innych w tej branży? 
Hmm...a czy ja mówiłam, że się czymkolwiek różni? ;) A tak bardziej poważnie to każda praca rękodzielnicza czymś się różni od innych i każda jest niepowtarzalna - ja swojego ulubionego stylu jeszcze szukam, ale wiem jedno: postarzanie i ciapanie to jest to co lubię! 
Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)? 
Bloga prowadzę głównie po to, by pokazywać rzeczy, które zrobiłam i zaprezentować je szerszemu gronu, a nie tylko najbliższej rodzinie i znajomym.
Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?
Na początku był chaos...i chaos pozostał. Przeważnie do pracy siadam bez żadnego konkretnego pomysłu (chyba, że tworzę coś na zamówienie) i po prostu robię co mi wyobraźnia podpowiada aż będę zadowolona z efektu i stwierdzę, że to jest właśnie to o co mi chodziło (co wcale nie często się zdarza, bo jestem dosyć krytyczna wobec swoich prac). 

Jeśli ktoś jest chętny do udziału w zabawie i udzieleniu odpowiedzi na te cztery krótkie pytania proszę o informację w komentarzu oraz publikację odpowiedzi na blogu w następny poniedziałek (tj. 20.10.2014) wraz z linkiem zwrotnym oraz  linkiem do kolejnej nominowanej osoby. 

Wiem, że nieco nadłamałam reguły zabawy, ale niestety nie udało mi się sprostać wyzwaniu. 

Pozdrawiam serdecznie, Aiden



6 komentarzy :

  1. Nie przepadam za tego typu zabawami, ale raz mogę spróbować...ja także w pn wrzucam się w wir zabawy i mam nadzieje, że niczego nie popsuję:)
    Bardzo szybciutko Ci to poszło...czekam na Twoją pracę:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie nie biorę udziału właśnie przez to, że trzeba kogoś nominować, a nie wszyscy lubią. Ale skoro własna siostra zaprasza to nie było wyjścia ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie zapraszam do uczestnictwa! :)

      Usuń
  3. świetnie :) powiem w sekrecie że też się skusiłam,a co! :) pytania pokażą gronu odwiedzających czym jest nasza praca a to fajne przesłanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!