Szydełkowy koślawiec ;)

Udostępnij ten post

Witam!
Kończąc ostatnio szydełkowy kocyk dla Grzesia zastanawiałam się co zrobić z resztką włóczki, która mi zostanie i nie mogłam wymyślić nic sensownego! Bo przecież "tego nie umiem!", "a tu mam za mało włóczki" itd., itd. Aż do pewnego popołudnia kiedy okazało się, że moje szydełko i małe nożyczki leżące na półce nad łóżkiem przerzucam z miejsca na miejsce, bo cały czas mi przeszkadzają! A to telefon na nich położę, a to czytnikiem zwalę i potem szukam pod łóżkiem i znaleźć nie mogę! W pewnym momencie jak znów nożyczki wylądowały pod łóżkiem stwierdziłam, że skoro tak to już ja im zrobię ich miejsce! 
Jak pomyślałam tak zrobiłam i powstał mój pierwszy koślawiec szydełkowy (mój Mąż stwierdził, że nic tylko dorobić mu antenkę i będzie beret dla Grześka!), który prezentuje się tak:



Zdjęcia tylko dwa, bo pogoda nie sprzyja dziś robieniu ciekawych zdjęć.
Pozdrawiam serdecznie, Aiden

10 komentarzy :

  1. Oj, wcale nie koślawy i bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) było to dla mnie spore wyzwanie biorąc pod uwagę, że dwa dni temu nie potrafiłam nawet kółka jako podstawy zrobić :)

      Usuń
  2. Faktycznie pogoda nie sprzyja zdjęciom, ale "berecik" uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo pogoda się zrobiła bardziej jesienna, a ja już tęsknię za słońcem - mimo, że jesień nawet lubię! ;)

      Usuń
  3. ja tam koślawości nie widzę ;) fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie jestem przewrażliwiona ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3300 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jest idealny! Żaden z niego koślawiec! :)
    Super pomysł. Serdecznie zapraszam do mnie na Candy :)
    http://fotorobotki.blogspot.com/2014/09/pierwsze-candy-storczykowe-pudeko.html
    Może akurat się spodoba?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!