Znów trochę dziecięcych klimatów

Udostępnij ten post

Jakiś czas temu pokazywałam dziecięce pudełko zrobione dla mojego wyczekiwanego synka na różne pamiątki z okresu ciąży i niemowlęctwa, ale...przyszedł mój starszy syn i zabrał jak swoje! ;) Cóż więc było robić? A no należało zrobić nowe! Raz, dwa i wzięłam się nieco za recyklingowanie starego pudełka na pamiątki Starszego (bo brzydkie jak noc kiedyś zrobiłam!) i powstało coś takiego jak na zdjęciach poniżej.




Zdjęcia robione w trakcie lakierowania, ale mam nadzieję że mi to wybaczycie - po prostu boję się, że mogę później nie zdążyć ich pokazać ;) A mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania! 

Co myślicie o takim dziecięcym pudełku? Mimo, że dziecięce to musiałam (po prostu musiałam!!) je nieco postarzyć! 
Mam nadzieję, że Wam się podoba, ale krytyczne komentarze także są mile widziane ;) 

Pozdrawiam, Aiden.

7 komentarzy :

  1. Pudełeczko śliczne. Postarzenia idealnie tu pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Śliczne chłopięce pudełko, paski są idealne i przetarcia.
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! zrobiłam kiedyś bardzo podobne:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!