Pudełko różano - imieninowe

Udostępnij ten post

Jakiś czas temu moja siostra miała imieniny, więc jak to ja postanowiłam jej w prezencie dać...pudełko. Dziwne, prawda? Tym razem jednak nie zwyczajne małe pudełko, ale kufer z dwoma wkładkami - akurat na różne niewielkie przydasie, które jej się plątają po biurku ;) Oczywiście zanim skończyłam to trochę czasu minęło i prezent zrobił się spóźniony, ale i tak mam nadzieję, że się spodobał. Szczególnie, że co dziwne mnie samej kufer się podoba. Prawdopodobnie to wina (zasługa?) przetartych pasków i dużej ilości kropek ;) 



A Wam jak się podoba kufer? Mam nadzieję, że to jednak nie ostatnie co pokażę przed wyjazdem na porodówkę (chociaż torbę do szpitala już spakowałam!). 
Pozdrawiam, Aiden.

20 komentarzy :

  1. Och przepiękny kuferek, paski wyszły świetne i te chlapania pierwsza klasa! Całość bardzo mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Taki podarunek bardzo by mnie uradował:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;) zawsze możesz sobie sama taki sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Motyw jest piękny sam w sobie, a paseczki i kropki dodały uroku :) Naprawdę śliczny ten kuferek ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna! Wspaniały motyw :)
    Cudo jednym słowem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  7. Śliczne pudełko! A te paseczki na nim - cudne! I jak u Ciebie kolorowo!
    Zostaję na dłużej. :)
    I zapraszam do siebie.
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy pod adresem pudełka! Mam nadzieję, że Ci się tutaj spodoba! Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Piękny! Muszę zgłębić jakieś nowe techniki DIY, ale coś mi się wydaje, że malowanie czegokolwiek to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam na początku, a teraz mam coraz większą ochotę domalowywać i bawić się pędzlami! ;)

      Usuń
  9. Ja też bym się bardzo ucieszyła z takiego prezentu!
    Nie dość, ze pięknie wygląda, to jeszcze do tego jest bardzo praktyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko świetnie wyszło. Dodatkowo kupiłaś mnie tymi przegródkami. Uwielbiam!:)

    Dziękuję Ci za udział w Linkowym Party!

    Ściskam!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pudełka! Znajoma robi podobne, ale również z tektury. Może nie są równie trwałe, ale tak je ozdabia, że nie jestem w stanie powstrzymać zachwytu. Piękne pudełko. Gdzieś widziałam podobne z motywem lawendy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!