Kolejne dziecięce pudełko

Udostępnij ten post

Jakiś czas temu gdy przeglądałam Pinterest moja siostrzenica zobaczyła pudełko z Hello Kitty i aż jej się oczy zaświeciły! Cóż było robić? Wstrętna ciotka (czyli ja) obiecała, że pudełko z Hello Kitty zrobi! Tylkoto był jeden problem...skąd wziąć motyw? Nieco beznadziejnie wyciągnęłam szanownych chłopców na spacer do sklepu z przydasiami do decou i zaczęłam przeglądać serwetki, ale takiej z Hello Kitty nie znalazłam. Ja nie znalazłam, ale za to mój Małżonek wygrzebał jedną jedyną z pudełka oznaczonego jako "ostatnie sztuki", uff! Długo się zbierałam, żeby nic nie skopać i wszystko było dobrze. Mam nadzieję, że się udało i zostanie zaakceptowane. 
Oczywiście jak to ja nie mogłam powstrzymać się od pasków i przecierania, bo chciałam żeby nie wyszło całkowicie cukierkowe ;) Mam nadzieję, że mi się udało! 

Co myślicie o takim pudełku? Podoba Wam się czy uważacie, że paski i przecierki nie pasują? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii ;)

Pozdrawiam serdecznie, Aiden

14 komentarzy :

  1. Śliczne! Przecierki, paski tego nigdy za dużo, sama teraz robię przecierki:-) Posiadaczka tego cuda na pewno będzie zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że rzeczywiście się spodoba ;)

      Usuń
  2. Oj udało się, udało. :)
    Śliczne pudełko, paski i przecierki bardzo do tego pasują moim zdaniem. Sama się w koncu musze nauczyć jak je robic. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani paski ani przecierki nie są trudne, więc szybko Ci pójdzie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczne pudełeczko wyczarowałaś! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełeczko śliczne!! napweno się spodoba a co do pasków i przecierek- zdecydowanie pasują!!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  5. Co nie pasuje, pięknie pasuje, wszystko :) Bardzo ładne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko, a moje dziewczynki są nim oczarowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz dziewczynkom zrobić podobne ;)

      Usuń
  7. Mnie się podoba. Często przecierki robimy według nastroju i potem zastanawiamy się czy efekt zadowoli obdarowaną osobę. Ja przynajmniej tak mam. Przecierki to element decoupagu więc odwagi życzę, bo efekty Twojej pracy super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!