WYZWANIE blogowe {lipiec} – 5 dni do lepszego bloga

Udostępnij ten post

Dziś przedostatni dzień wyzwania blogowego i jego tematem jest "Ulubiona książka / album muzyczny / film do którego lubicie powracać" i...jest to chyba najtrudniejszy dla mnie temat w tym wyzwaniu ;) 
Prawdę mówiąc nie mam ani ulubionej książki, ani albumu czy filmu - nie przywiązuję do takich rzeczy większej wartości emocjonalnej czy sentymentalnej i tym sposobem mam kilka rzeczy, które po prostu lubię i staram się do nich wracać jak tylko mam czas, ale żadne z nich nie jest związane z jakimiś szczególnymi wspomnieniami czy przeżyciami. 

Uwielbiam książki Chmielewskiej (prawie wszystkie), uwielbiam "Władcę Pierścieni" Tolkiena, a film mogę oglądać w kółko, ale niestety nie mam aż tyle wolnego czasu, a z albumami też problem, bo słucham dużo różnej muzyki i często wracam do albumów zespołów Helloween czy Iron Maiden, bo po prostu fajnie grają! ;)

2 komentarze :

  1. No, że koleżanka słucha Helloween i Iron Maiden to bym nie pomyślała. Super! Uwielbiam album 'Seventh Son of a Seventh Son'.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze kilku innych z podobnych gatunków ;) a czego się po mnie spodziewałaś? Bo aż jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!