WYZWANIE blogowe {lipiec} – 5 dni do lepszego bloga.

Udostępnij ten post

Dziś drugi dzień wyzwania blogowego, a więc...dlaczego bloguję?

Początkowo blog służył mi do pokazywania tego, co udało mi się stworzyć w decou i...do niczego więcej, więc najczęściej stare posty to dwa - trzy zdjęcia (niekoniecznie udane) i nic więcej ;) Teraz oprócz oczywistego pokazywania moich rękodzielniczych poczynań chciałabym aby służył także do komunikacji pomiędzy mną, a czytelnikami - tymi zafascynowanymi rękodziełem i tymi, którzy wpadają tu od czasu do czasu sprawdzić co u mnie ;)
Mam nadzieję, że z czasem uda mi się przełamać i pisać w postach więcej niż 'obowiązkowe' dwa lub trzy zdania (co nie jest dla mnie takie łatwe, bo talentu pisarskiego nigdy nie miałam i zawsze wolałam liczby niż litery, a z nich ciężko ułożyć blogowego posta ;)), poszerzyć tematykę bloga (intensywnie nad tym myślę!), a jednocześnie nie zanudzać Was szczegółami mojego życia prywatnego opowiadając w kółko o tym samym ;)
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wydobyć potencjał z tego miejsca i rozwinąć blogowe skrzydła.

Pozdrawiam, Aiden

17 komentarzy :

  1. Jak największego grona rękodzielniczek Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż mam nadzieję, że nie tylko osoby związane z rękodziełem będą tutaj zaglądać ;)
      Ps. Przeedytowałam post, żeby przypadkiem nie wykluczać w nim innych zaglądających na bloga ;)

      Usuń
  2. Ja również nie mam talentu pisarskiego ale ważne żebyś pisała to co sama lubisz wtedy przynosi to przyjemność!
    Pozdrawiam Iga
    beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, chociaż najczęściej chęć napisania dłuuuuugiego posta mam wtedy, gdy muszę się z czegoś wyżalić albo coś mnie mocno zdenerwuje, a chciałabym żeby mimo wszystko blog był pozytywnym miejscem, a nie pełnym narzekań i żalów ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Każde wsparcie się przyda ;)

      Usuń
  4. Ja też czasem wstawiam tylko zdjęcia jeśli nie mam ochoty na pisanie :) Tworzysz piękne rzeczy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, że Ci się podobają :) I dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam czasem (często?) posty z samymi zdjęciami ;)

      Usuń
    2. Niedawno odkryłam decu i próbuję w tym sił. Łatwo nie jest. Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Jak (chyba) we wszystkim praktyka czyni mistrza ;) Ja muszę jeszcze dużo praktykować, a na początku to już w ogóle była katastrofa :D

      Usuń
  5. Masz bardzo ładny wygląd bloga, ja czasem też się zastanawiam czy nie zanudzam swoim życiem lub zdjeciami mego dziecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wygląd jest właśnie w trakcie zmiany i jeszcze zostało mi kilka poprawek, ale wydaje mi się, że jest całkiem nieźle ;)
      Ja właśnie się boję tego, że będę zanudzać, że w gruncie rzeczy moje życie przecież nie jest interesujące - szczególnie dla obcych ludzi i nikt nie będzie chciał o tym czytać ;)

      Usuń
  6. Ja też często chcę coś napisać u siebie na blogu, ale "weny" na pisanie brak i kończy się na kilku zdaniach...Zakładając bloga skupiłam się na pokazywaniu tego co robię z filcu i deco i narazie nieopisuje rodzinki czy czegoś innego, ale może z czasem się to zmieni :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsze by blogowanie nas satysfakcjonowało ;) ja staram sie wywarzać informacje prywatne i te czysto decoupagowe...by było ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znajdziesz złoty środek i na pewno nie zanudzisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo, pisanie nie jest moją mocną stroną ale grunt to się nie poddawać i działać zgodne z samą sobą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!