WYZWANIE blogowe {lipiec} – 5 dni do lepszego bloga.

Udostępnij ten post

Ostatnio coraz mniej rzeczy mam Wam do pokazania, więc na blogu pustka. Żeby ją trochę zapełnić postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu blogowym (zresztą dawno wyzwań żadnych nie było na blogu) i co nieco napisać na temat bloga i mnie samej. 


Dzień 1. - Historia nazwy bloga. 


Do końca nie wiem sama czy ta nazwa ma jakąkolwiek sensowną historię czy to po prostu przypadek - a to dlatego, że za żadne skarby świata nie mogę sobie przypomnieć skąd wzięło się 'Aiden' jako mój pseudonim blogowo - forumowy. Może to z jakiejś książki? Albo filmu? Teraz już nie pamiętam, ale od tego właśnie się zaczęło, a że pierwsze rękodzielnicze kroki zaczęłam stawiać w decou(pagu) to drugi człon przyszedł sam.
Aktualnie nieco żałuję, że nazwą powiązałam się z jedną dziedziną rękodzieła, bo ostatnio zaczynam się chwytać innych rzeczy i tematyka bloga może ulec zmianie, a nazwy już szkoda - na szczęście nie dla każdego jest ona tak oczywista ;)


Jutro kolejny post, a w nim przyczyny mojego blogowania ;) 

Pozdrawiam, Aiden.

12 komentarzy :

  1. Oczywista nie oczywista, ale nagłówek masz piękny i podoba mi się połączenie turkusu z ciepłym odcieniem żółci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat trafiłaś zaraz po zmianie nagłówka i kolorystyki, bo jeszcze rano było inaczej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Według mnie ta nazwa brzmi bardzo uniwersalnie, jest oryginalna i zapamiętywalna - ja bym w niej nic nie zmieniała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie będę zmieniać bo już się przyzwyczaiłam do tego i co jest ;)

      Usuń
  3. Aiden brzmi bardzo fajnie a wcale nie tak łatwo wymyślić fajny nick.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa kojarzy mi się z czymś stylowym, francuskim. Jestem u Ciebie pierwszy raz: baner na górze jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba i że nie dla każdego ta nazwa jest tak oczywista jak dla mnie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękny blog! Zgadzam się z poprzedniczkami, że baner jest po prosty prz-cu-do-wny! Powodzenia w dalszej działalności, i nie przejmuj się, że zmieniasz dziedzinę rękodzieła, choćbyś nie wiem co zrobiła, wierni fani zapamiętają wszystko co tworzyłaś, a nazwa będzie subtelnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że banner przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa świetna, blog też :) bo podglądam ;)
    pozdrawiam i do jutra :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/2014/07/like-and-dislike_16.html?m=1 kocham decoupage ;). Jestem na poczatku tworzenia. Takie rzeczy mnie przyciagaja. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!