Etui na czytnik w kilku zdjęciach ;)

Udostępnij ten post

Przymierzam się do tego postu już kolejny raz i cały czas nie jestem zadowolona ze zdjęć! Cały czas to nie jest to o co mi chodziło, ale chyba po prostu lepszych nie zrobię, więc niech będą jakie są.







Całość z pomarańczowej alcantary z aplikacją z szydełkowych kwiatków i listków zrobionych ręcznie przez moją Mamusię (z którymi mam największy problem na fotach, bo są dużo ładniejsze w rzeczywistości!).
A jak mi się znudzi aktualne etui to odpruję kwiatki i przyszyję do kolejnego ;)

Pozdrawiam gorąco, Aiden

4 komentarze :

  1. Bardzo oryginalny :)
    A Twój blog ciekawy :)) rozgoszczę się, jesli pozwolisz.
    Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i praktyczne etui :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!