Dziecięce pudełko i pożegnanie z decou.

Udostępnij ten post


Jak już kiedyś wspominałam nadszedł czas na zrobienie sobie przerwy od decoupagu (i tak trochę naciągnęłam termin...) i zajęcie się innymi sprawami, więc posty pewnie będą pojawiać się jeszcze rzadziej, ale mam nadzieję, że blog nie zarośnie pajęczyną całkowicie. Obiecuję, że czasem coś napiszę, a może i pokażę, bo w zanadrzu mam jeszcze kilka niepokazywanych wcześniej prac, więc będzie akurat!

Dziś chciałabym się pochwalić pudełkiem zrobionym dla pewnego małego chłopca, który nawet nie pojawił się jeszcze na świecie (ale za to już strasznie rozrabia), ale za to już ma swoją skrzyneczkę na pamiątki ;) W późniejszym terminie do skrzynki dojdzie metryczka wewnątrz na wieku i sklejkowe imię na przodzie (wiecie gdzie można kupić nieduże sklejkowe literki w rozsądnej cenie?), więc pewnie pojawi się to pudełko tutaj jeszcze raz. Może nawet z właścicielem? ;)







W pewnym momencie zamierzałam zmienić dół tego pudełka na taki jak jest przy tym (tylko w brązie i beżu), ale jednak wróciłam do pierwszego pomysłu.

Jak myślicie, który dół byłby lepszy?


Pozdrawiam, Aiden.

Ps. Jak Wam się podoba taka obróbka zdjęć? Coś ostatnio nie mogę znaleźć w mieszkaniu odpowiedniego miejsca do zrobienia dobrych zdjęć, więc muszę kombinować ;)

11 komentarzy :

  1. Pudełko cudne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Pudełko superaśne!! Moim skromnym zdaniem lepszy jest dół jaki jest teraz:D Góra jest genialna:D a literki.. Może się znajdą u cioci J. niekoniecznie ze sklejki:) Mogą być??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się będą dały pomalować to pewnie będą ;) też mi taki dół bardziej pasuje, chociaż wczoraj byłam prawie pewna pasków :P

      Usuń
  3. A z decu się nie żegnaj bo jeszcze na bank do tego wrócisz:D wiem co mówię:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócę - na wiosnę. Chyba, że znów sobie coś wymyślę i będę kombinować aż do porodu :P

      Usuń
  4. Gdy ja odstawiałam decu, myślałam że to tylko na chwilę... I ta chwila trwa już kilka lat ;)
    Ale serwetki i papiery dalej trzymam, z myślą, że może... kiedyś... ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za to masz co innego do "roboty" ;) a ja mam nadzieję wrócić do decou na wiosnę jak właściciel powyższego pudełka podrośnie chociaż odrobinę i zrobi się ciepło na tyle żebym mogła na balkonie mazać pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko śliczne, fajny motyw zwierzęcy cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten motyw od razu wpadł mi w oko ;-)

      Usuń
  7. Przecudne to pudełeczko, wygląda fantastycznie, wzorek ze zwierzaczkami jest super :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!