Długo wyczekiwane etui na czytnik

Udostępnij ten post

Ostatnio czas przelatuje mi między palcami jakby doba robiła się coraz krótsza, a może to wina mojego ciągłego zmęczenia i tego, że najchętniej cały czas bym spała? ;)

Jakiś czas temu postanowiłam uszyć sobie etui na czytnik i...długo było to tylko postanowienie, bo pomysłów miałam chyba ze sto i nie mogłam się zdecydować ;) Wiedziałam tylko, że KONIECZNIE ma być z szydełkowymi kwiatkami (które zrobiła moja zdolna Mamusia przy okazji robienia nowej serwetki, którą pewnie pokaże niedługo na facebooku). 
Ostatecznie stanęło na prostym etui zamykanym na zamek w rudo - pomarańczowym kolorze (żeby pasował do tej torby co to zamierzam ją uszyć ;)). 

Dziś tylko jedno zdjęcie jako zapowiedź, bo czekam na słońce żeby zrobić lepsze zdjęcia ;)

1 komentarz :

  1. Prezentuje się świetnie i teraz Twój czytnik ma oryginalny, piękny i milutki domek!:)

    Chciałabym Cię zaprosić na Akcję upiększania blogów. Do wygrania spersonalizowany i gotowy da zamieszczenia na blogu widget społecznościowy. Akcja trwa tylko 1 dzień i kończy się dzisiaj:)

    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!