Photo challange - Książka

Udostępnij ten post

Na blogu Wegrochy pojawiło się nowe wyzwanie fotograficzne, a że zbiegło się z moim wolnym czasem postanowiłam dołączyć. Tematem wyzwania jest książka czyli coś ostatnio bardzo mi bliskiego (szczególnie w wersji elektronicznej). 
Nie mogłam się zdecydować czy pokazać wersję papierową czy elektroniczną, więc...są obie. A jak książka to i nieodłączna kawa ;-)

Fakt, że nie da się oglądać albumów i książek fotograficznych uważam za jedyny minus Kindla i jestem z niego bardzo zadowolona! A chyba jeszcze bardziej mój kręgosłup i...mój Mąż, bo nie musi się martwić, że mam w torbie tonę książek, a przecież nie powinnam dźwigać ;) 

A dodatkowo coś czym moi chłopcy objadają się bez opamiętania i we dwóch są w stanie pochłonąć każdą ilość ;)


A teraz uciekam poczytać ;)

Pozdrawiam, Aiden.

Ps. W końcu uszyłam pokrowiec na czytnik, więc może uda mi się go pokazać w następnym poście (chociaż nie jest do końca taki jak chciałam, ale o tym kiedy indziej.

10 komentarzy :

  1. Bardzo fajne książki :) A arbuz jest bardzo zdrowy więc niech jedzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś to już chyba połówkę zjedli ;)

      Usuń
  2. Kubek z kawą czy herbatą to nieodłączny element wyzwaniowych fotek :) Fajne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to mało oryginalny pomysł, ale cóż poradzę, że kawa towarzyszy mi wszędzie...prawie ;)

      Usuń
  3. Świetnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu, dzięki temu łatwiej znaleźć i poznać nowe blogi. Fajne zdjęcie, z fajnym światłem.

    Pozdrawiam
    Karolina z zyj-kochaj-tworz.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze się, że do Ciebie trafiłam. Robisz ładne zdjęcia, więc może skusisz się na udział w zabawie fotograficznej na moim blogu? Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, to co prawie nieuchwytne. Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaką Ty masz piękną podłogę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wynajmowana jak całe mieszkanie :P

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!