Wiosennie i decoupagowo.

Udostępnij ten post

Wczoraj było bardzo wiosennie w wydaniu fotograficznym, a dziś w wydaniu decoupagowym.
Obie prace zrobiłam już jakiś czas temu, ale że brały udział w forumowym wyzwaniu to nie mogłam ich wcześniej pokazać.
Poniższa szkatułka miała właścicielkę jeszcze zanim została zrobiona, bo moja szwagierka oszalała po tym jak zobaczyła tą serwetkę (którą dostałam od właścicielki bloga Mimi Decoupage razem z kilkunastoma innymi cudnymi serwetkami* w prezencie!).
Butelka natomiast powstała dla mnie jako swojego rodzaju wazon albo typowo wiosenny zbieracz kurzu ;)
Nie jest to może szczyt sztuki i możliwości, ale ją lubię i stoi sobie przy moich decoupagowych pędzlach i preparatach.

Pozdrawiam, Aiden.

* na które tylko patrzę bo szkoda mi ich użyć ;) Czekam, aż na pewno dowiem się czy pudełko dla własnego dziecka mam robić bardziej niebieskie niż różowe czy odwrotnie ;-)

6 komentarzy :

  1. Śliczne obydwie rzeczy :)
    A co do serwetek mam podobne odczucia :) zawsze trochę żal..
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-* cieszę się, że się podoba

      Usuń
  2. Super prace! heh pewnie, że żal, się człowiek kilka razy zastanowi zanim użyje zachomikowanej serwetki;)))
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja chomikuję serwetki :)

      Usuń
  3. Świetna szkatułka:) sówki urocze:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne. Rewelacyjnie wyszła ta butelka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!